دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم افزارهای حوزه اتوماسیون اداری در فهرست مشتریان چارگون قرار گرفت.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین علاوه بر خرید نرم‌افزار مکاتبات مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه، مدیریت فرآیندها BPMS ، سرویس‌های ارسال و دریافت ایمیل و فکس و تبادل اطلاعات برون سازمانی ECE و دیدگاه همراه را نیز تهیه کرده است.
بنابراین گزارش، نرم‌افزار مکاتبات چارگون علاوه بر تسهیل گردش نامه‌های اداری، مدیریت دبیرخانه‌ها، حذف کاغذ از گردش مکاتبات را همراه با مزیت‌‌های ویژه دیگری در اختیار کاربران قرار می‌دهد. سیستم‌های مدیریت فرآیند کسب‌وکار یا BPMS مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه نیز شامل ابزارهای متعددی به منظور طراحی و مدیریت گردش فرم‌های سازمانی است.
لازم به ذکر است که این محصول با در اختیار قرار دادن گزارش‌های متعدد، ابزاری مطمئن برای نظارت بر اجرای فرآیند و تصمیم‌سازی تغییرات مورد نیاز به منظور بهینه‌کردن فرآیندهای کاری سازمان محسوب می‌شود.
گفتنی است از سوی چارگون جناب آقای خشایار پاکفر مدیریت این پروژه را برعهده دارد.
دانشگاه آزاد اسلامی قزوین دانشگاهی با رویکرد صنعتی در چهار مقطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا به ارائه مهارت‌ها، دانش‌ها و بینش‌های مورد نیاز دانشجویان می‌پردازد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین می‌توانید به آدرس اینترنتی https://www.qiau.ac.ir/.کنید.

اشتراک گذاری :