شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران مجتمع فروکروم جغتای با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش وعملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای حوزه اتوماسیون اداری به جمع مشتریان چارگون پیوست.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

آتنا صاحب پناه، کارشناس فروش محصول به روابط عمومی چارگون گفت: مجتمع فروکروم جغتای ازشرکت‌های زیرمجموعه شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران است که با خرید نرم‌افزارهای مکاتبات، دیدگاه همراه، سرویس تبادل اطلاعات درون سازمانی sync و سرویس ارسال و دریافت فکس در فهرست مشتریان چارگون قرار گرفته است.
وی ادامه داد: مدیران مجتمع فروکروم جغتای با خرید نرم‌افزار مکاتبات در تلاش هستند تا به دلیل گستردگی جغرافیایی که یکی از سربارهای هزینه‌ای سازمان‌هاست با استفاده از راهکارهای تحت وب و فناوری‌های نوین تبادل اطلاعات فرصتی برای متمرکز سازی فعالیت‌ها و افزایش بهره‌وری ساختار سازمانی خود فراهم کنند.
کارشناس فروش محصول چارگون خاطرنشان کرد: طراحی یکپارچه و پشتیبانی از عملیات و مستندات مختلف سازمانی از جمله نامه اداری، فرم‌های پویا، فکس، نامه پست الکترونیک، پیش‌نویس و تعاملات شخصی و همچنین امکان تعریف گردش کار و انتساب مستندات مختلف به چرخه‌های از پیش تعیین‌شده از ویژگی‌های نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه است که آن را به یک زیرساخت قوی و کامل برای رفع کلیه نیازهای سازمان تبدیل کرده است.
گفتنی است مدیریت اجرای این پروژه از سوی چارگون به جناب آقای مصطفی حصامی واگذار شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران مجتمع فروکروم جغتای می‌توانید به آدرس https://www.impasco.gov.ir/ مراجعه کنید.

اشتراک گذاری :