شهرداری اندیشه با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نصب پایشگر و فروش نرم‌افزار پیشنهادات از حوزه منابع انسانی دامنه همکاری خود با چارگون را توسعه داد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

میلاد پاکنژاد، کارشناس فروش محصول به روابط عمومی چارگون گفت: این سازمان از مشتریان قدیمی چارگون است که در حال‌حاضر از نرم‌افزارهای مختلف حوزه اتوماسیون اداری، مالی، زیرساخت، لجستیک، منابع انسانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه بهره می‌برد.
وی تاکید کرد: نرم‌افزار پایشگر که به منظور تسهیل فرآیندهای نگهداری و پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه» تولید شده است و امکانات مختلفی از جمله بررسی وضعیت سرویس‌های مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه و سرویس‌های لازم برای کارکرد آن، بررسی وضعیت ارتباطی سرورهای دارای سرویس sync، امکان سفارشی‌سازی بر اساس ساختار و استانداردهای سازمان را در برمی‌گیرد.
به گفته وی، قابلیت‌هایی مانند نمایش روند رشد نامه‌ها، پیش‌نویس‌ها، پیام‌ها و فکس‌ها، اعلام کاربران مشکوک سیستم عامل و بانک اطلاعاتی و امکان ارسال اخطارهای لازم از طریق ایمیل و پیام کوتاه و … در نرم‌‌افزار پایشگر به شرکت‌ها و سازمان‌ها در بهینه کردن عملکرد سیستم‌ها و افزایش ضریب امنیتی آن‌ها کمک می‌کند.
کارشناس فروش محصول چارگون خاطرنشان کرد: چنانچه نرم‌افزار تشخیص دهد که هریک از منابع سخت افزاری یا نرم افزاری ممکن است دچار وضعیت غیرمنتظره‌ای شوند یا روند استفاده از آن‌ها غیرمعمول باشد، مدیر سیستم از طریق ارسال ایمیل و پیامک مطلع می‌شود و می‌تواند به آن موضوع رسیدگی کند.
گفتنی است مدیریت این پروژه از سوی چارگون به جناب آقای مصطفی حصامی واگذار شده است.

اشتراک گذاری :