فرآیند استقرار سیستم حضور و غیاب از حوزه منابع انسانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه در بانک رفاه آغاز شد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
استقرار نرم افزار حضورو غیاب در بانک رفاه
استقرار نرم افزار حضورو غیاب در بانک رفاه

سوده کهرام- کارشناس راهکار منابع انسانی که مسئولیت استقرار این سیستم را در بانک رفاه بر عهده دارد به روابط عمومی چارگون گفت: بانک رفاه در مجموع در سراسر  کشور حدود ۱۰هزار نفر پرسنل دارد که چارگون در فاز نخست برای حدود 300 پرسنل ستادی، نرم افزار حضور و غیاب چارگون را عملیاتی می‌کند.
وی ادامه داد: تصمیم‌گیران بانک رفاه به دلایل مختلف از جمله یکپارچگی سیستم، آشنایی با قابلیت‌های دیدگاه و تجربه قبلی استفاده از نرم‌افزارهای پرسنلی، نرم افزار حقوق و دستمزد، بازنشستگی و ارزیابی، سیستم حضور و غیاب دیدگاه را برای استقرار در مجموعه خود انتخاب کرده‌اند.
به گزارش روابط عمومی چارگون، اسفندماه سال 1393 نیز سیستم جامع منابع انسانی بانک رفاه کارگران با استقرار نرم‌افزار پرسنلی و ارزشیابی عملکرد «دیدگاه» در حضور مدیران ارشد این بانک رو‌نمایی شد.  در این پروژه که از سال 91 آغاز شده بود طی چهار هزار و ۴۸۰ نفر ساعت حضور کارشناسان با استقرار ۱۱ زیر سیستم مختلف در ۸ واحد مختلف اداره کل منابع انسانی بانک، سیستم جامع منابع انسانی با نرم‌افزار قبلی که مدت 21 سال در این مجموعه مورد استفاده قرار گرفته بود، جایگزین شد.
انتقال اطلاعات ۱۴ هزار پرونده و حدود ۶۸۰ هزار حکم پرسنل، استقرار نرم‌افزار در واحد‌های مختلف بانک مانند مرخصی و ماموریت، جذب و استخدام، ترفیع و انتصاب، تخلفات، ارزشیابی عملکرد و واحد بازنشستگی، راه‌اندازی ۷۰ امکان نرم‌افزاری جدید، جداسازی ماژول بازنشستگی از نرم‌افزار پرسنلی و ارائه آن در قالب نرم‌افزار بازنشستگی و تکمیل نرم‌افزار ارزیابی عملکرد دیدگاه با ارائه ۱۰ نسخه از نرم‌افزار در مدت زمان ۲۸ ماه از دیگر ابعاد این پروژه بود.

اشتراک گذاری :