شرکت آتیه‌سازان حافظ با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم افزار تکمیلی مهمانسرا ازحوزه مدیریت منابع انسانی، همکاری خود با چارگون را توسعه داد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

آتنا صاحب‌پناه، کارشناس فروش محصول در گفت وگو با روابط عمومی چارگون گفت: شرکت آتیه سازان حافظ که کاربران آن پیش از این نیز سابقه بهره‌گیری از نرم‌افزارهای مختلف حوزه اتوماسیون اداری و منابع انسانی دیدگاه را در کارنامه خود دارند، در حال حاضر یکی از مشتریان قدیمی چارگون محسوب می‌شود.
وی ادامه داد: رسالت مدیریت منابع انسانی کمک به عملکرد بهتر و افزایش تولید برای رسیدن به راهبردهای سازمان است که چارگون با تمرکز بر شناخت بازار و نیازهای خاص سازمان‌های ایرانی به تحلیل و طراحی سیستم‌های جامع و یکپارچه منابع انسانی پرداخته‌ است.
به گفته وی، سیستم مدیریت منابع انسانی «دیدگاه» این امکان را می‌دهد تا ضمن مکانیزه‌ کردن کلیه فرآیندهای مدیریت منابع انسانی از اتلاف منابع جلوگیری شود و در مقابل، سازمان به منافع حاصل از افزایش‌ بهره‌وری دست یابد.
صاحب پناه تاکید کرد: از آنجا که ارائه خدمات رفاهی یکی ابزارهای موثر در ایجاد انگیزه و جبران خدمات پرسنل محسوب می‌شود، مدیریت تسهیلات رفاهی یکی از نیازمندی‌های نوین کسب‌وکار در حوزه مدیریت منابع انسانی است که طی آن، هر سازمان بر اساس سیاست‌گذاری‌های کلان خود مجموعه‌ای از خدمات رفاهی را در اختیار کارمندان قرار می‌دهد.
وی ادامه داد: سیستم جامع رفاه مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه از جمله جدیدترین سیستم‌های این مجموعه بوده که با هدف مدیریت برنامه‌های رفاهی، وام‌ها، امور درمانی و کمک‌هزینه‌های مختلف طراحی شده است.
به گفته کارشناس فروش محصول چارگون، در سیستم مدیریت مهمانسراها فعالیت‌های مختلفی از جمله تعریف اماکن رفاهی و ظرفیت آنها و امکانات موجود در مهمانسراها، تعریف انواع حساب‌های بانکی جهت واریز مبالغ پیش‌پرداخت، تعریف و انتشار انواع بخشنامه‌ جهت استفاده از مهمانسراها، امکان ثبت و گردش خودکار درخواست مهمانسرا در بازه‌های عادی، شناور و ویژه جهت استفاده از مهمانسرا با رعایت روال‌های اداری سازمان و…  را به راحتی و در کمترین زمان می‌توان انجام داد.
گفتنی است؛ مدیریت این پروژه از سوی چارگون به جناب آقای مهدی راد واگذار شده است.

اشتراک گذاری :