دانشگاه قم با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای حوزه منابع انسانی دیدگاه دامنه همکاری خود با چارگون را توسعه داد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

نرم‌افزارهای منابع انسانی چارگون در دانشگاه قم نصب می‌شوند

به گزارش روابط عمومی چارگون دانشگاه قم با خرید نرم‌افزارهای پرسنلی، حضور و غیاب و حقوق و دستمزد از مجموعه نرم‌افزارهای حوزه منابع انسانی دیدگاه، تلاش دارد تا امور مرتبط با کارکنان این دانشگاه را مکانیزه کرده و سرعت و دقت ثبت اطلاعات آنها را افزایش دهد.
این دانشگاه پیش از این نیز با خرید نرم‌افزار مکاتبات از حوزه اتوماسیون اداری و سرویس‌های ارسال و دریافت فکس و ECE و همچنین وب‌سرویس‌های ثبت‌نام و ثبت نامه تجربه همکاری با چارگون را داشته است.
دانشگاه قم در اواخر سال 1358 بر اساس تصویب شورای انقلاب اسلامی، زیر نظر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تحت عنوان مدرسه عالی تربیتی و قضایی طلاب قم تأسیس شده‌است. در سال 76 با تصویب شورای گسترش آموزش عالی، مدرسه عالی تربیتی و قضایی طلاب به دانشگاه قم تغییر وضعیت داد. هم‌اکنون این دانشگاه با 7 دانشکده و مرکز آموزشی، 3 مرکز پژوهشی و فناوری، 34 گروه آموزشی و پژوهشی و 77 رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی به فعالیتهای علمی، آموزشی و فرهنگی خود ادامه می‌دهد و در مسیر رشد کمی و کیفی گام برمی‌دارد.
گفتنی است سرکار خانم شهرزاد فتاحی مدیریت استقرار پروژه دانشگاه قم را از سوی چارگون بر عهده دارد.

اشتراک گذاری :