رئیس اداره حسابداری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم معتقد است: نرم‌افزارهای مالی مجموعه دیدگاه با قابلیت‌ کنترل و نگهداری و همچنین طبقه‌بندی اسناد مالی سازمان‌ها، ویژگی‌ها و مزیت‌های منحصر به فردی را در اختیار مدیران قرار می‌دهد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
عبدالحمید-سرودلیر-رئیس-اداره-حسابداری-دفتر-تبلیغات-اسلامی-حوزه-علمیه-قم.
عبدالحمید-سرودلیر-رئیس-اداره-حسابداری-دفتر-تبلیغات-اسلامی-حوزه-علمیه-قم.

عبدالحمید سرودلیر در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون، پیشینه استفاده دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه را سال 87 دانست و گفت: همکاری با چارگون را با خرید نرم‌افزار مکاتبات شروع کردیم و در حال حاضر همه نرم‌افزارهای دیدگاه در حوزه‌های اتوماسیون اداری،‌ منابع انسانی، ‌زیرساخت،‌ مالی، مدیریت فرآیندها و لجستیک را با هدف ایجاد تحول مثبت در ساختار سازمانی و مکانیزاسیون امور اداری استفاده می‌کنیم.
وی ادامه داد: سال 93 استفاده از نرم‌افزار حسابداری دیدگاه را دردستور کار خود قرار دادیم که تا پایان سال، به تدریج این سیستم‌ها در ساختار اداری و مالی مستقر و اطلاعات و اسناد در آنها پیاده‌سازی شد.
رئیس اداره حسابداری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به ارتباط دفتر مرکزی و 18 واحد زیرمجموعه این دفتر از طریق سینک سرور دیدگاه اشاره کرد و افزود: نرم‌افزارهای مالی دیدگاه با قابلیت‌ حفظ و نگهداری، طبقه ‌بندی اسناد و همچنین قابلیت تعریف سیستم‌های اطلاعاتی و کدینگ از سوی مدیران و کارشناسان مجموعه و تعریف محدودیت‌ در دسترسی‌ها و … دغدغه‌های ما درباره فراوانی اطلاعات و داده‌های مالی و لزوم دسترسی به کلیه اسناد دفاتر را مرتفع کرد.
به گفته وی، سیستم‌های مالی دیدگاه به راحتی در دفتر مرکزی و بلافاصله در 18 دفتر زیرمجموعه به روزرسانی می‌شوند.
سرودلیر با اظهار امیدواری نسبت به ایجاد ارتباط دو سویه در سینک سرور دیدگاه برای تسریع امور، خاطرنشان کرد: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از نخستین مشتریان چارگون بود که از محصول جمع‌دار همراه این شرکت استقبال کرد و با ارائه نظرات و نیازهای موجود به تکمیل و توسعه این محصول کمک کرد.
رئیس اداره حسابداری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان اینکه مشکلات مربوط به انبارگردانی و جمع‌داری را با خرید نرم‌افزارهای اموال و جمع‌دار همراه به حداقل رسانده‌ایم، تاکید کرد: از همراهی و همکاری کارشناسان چارگون به ویژه مسعود عنوانی، رییس استقرار مالی چارگون تقدیر می‌کنم و امیدوارم این همکاری به بهترین شکل ادامه پیدا کند.

اشتراک گذاری :