رئیس مرکز برنامه‌ریزی، نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات استانداری سمنان دانش و تخصص را عامل موفقیت شرکت چارگون دانست.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، در ششمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون که 18 دی ماه در مرکز همایش‌­های برج میلاد تهران برگزار شد استانداری سمنان، نشان سازمان الکترونیکی برگزیده را دریافت کرد.
این نشان را مدیران چارگون به جناب آقای دکتر مرتضایی قهرودی، رئیس مرکز برنامه‌ریزی، نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات استانداری سمنان اهدا کردند. دکتر مرتضایی قهرودی پس از دریافت این نشان، تاکید کرد: امروز دیدیم عامل موفقیت خانواده بزرگ چارگون چیزی غیر از تخصص و دانش اعضای این خانواده نیست.
وی با بیان اینکه در چهره تک‌تک کارکنان چارگون، امید، مهربانی و علاقه به کار را در می‌توان دید از حاضران در سالن خواست تا اعضای خانواده چارگون را تشویق کنند.
استانداری سمنان از جمله کاربران مجموعه نرم‌­افزارهای دیدگاه است که تاکنون نرم‌افزارهای متعددی از این مجموعه شامل نرم‌افزارهایی از راهکارهای اتوماسیون اداری، ‌مالی،‌ لجستیک، منابع انسانی، دیدگاه همراه و مدیریت فرآیندها BPMS در آن نصب و عملیاتی شده‌اند.
لازم به ذکر است؛ معیارهای انتخاب سازمان الکترونیکی برگزیده را مجموعه‌ای از ویژگی‌های کمی و کیفی شامل چگونگی استقرار سیستم‌ها، میزان بهره‌برداری از نرم‌افزار در سطوح مختلف سازمانی، میزان بومی‌سازی دانش نرم‌افزار در سازمان، رویکرد توسعه سیستم‌ها و همچنین ضریب نفوذ سیستم‌ها در سازمان‌ها، تشکیل داده است.

اشتراک گذاری :