سرپرست منابع انسانی چارگون با اشاره به استخدام بیش از 40 نفر از افزایش جذب و گزینش نیرو در کلیه زمینه‌های شغلی در چارگون خبرداد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
نابغه قیاسوند،سرپرست منابع انسانی چارگون خبرداد: افزایش جذب و گزینش نیروی انسانی در کلیه زمینه‌های کاری
نابغه قیاسوند،سرپرست منابع انسانی چارگون خبرداد: افزایش جذب و گزینش نیروی انسانی در کلیه زمینه‌های کاری

نابغه قیاسوند در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون با اشاره به افزایش قراردادها و پروژه‌های کاری و در پی تغییر در ساختار سازمانی چارگون برای حضور موفق در کسب و کار و اقتصاد کشور گفت: در حال حاضر در مشاغل مختلف سازمانی چارگون از جمله تولید نرم‌افزار، استقرار و پشتیبانی، فروش و بازاریابی، منابع‌انسانی، حسابداری و … امکان جذب نیرو وجود دارد.
وی اشاره کرد: نیرویابی، جذب و گزینش در واقع روشی است برای بازیابی مهارت‌های سازمان و همچنین کسب قابلیت‌های مورد نیاز برای رسیدن به هدف‌های آینده.
به گفته وی، یکی از کارکردهای مهم مدیریت منابع انسانی، جذب و گزینش نیروهای کارآمد و همسو با اهداف و راهبردهای آتی سازمان است. از این رو، اگر ادعا کنیم که نیرویابی و گزینش آنان یکی از مهم‌ترین وظایف و مسئولیت‌های مدیران منابع انسانی است اغراق نکرده‌ایم؛ زیرا موفقیت و شکست در رسیدن به هدف‌های سازمانی در واقع در گرو یافتن و انتخاب نیروی انسانی متعهد و متخصص است.
قیاسوند با بیان اینکه تیم منابع انسانی در حال حاضر موضوع جذب و استخدام در چارگون را به طور جدی پیگیری می‌کند، ادامه داد: این تیم براساس یک برنامه از پیش تعیین شده هر ۴ ماه یکبار با مدیران واحدهای مختلف درباره نیازشان به نیرو و تخصص‌های جدید مذاکره کرده و پس از جمع‌‌بندی به روش‌های مختلف ازجمله انتشار آگهی‌ در رسانه‌ها و استفاده از مراجع مختلف کاریابی، رزومه‌‌های متعددی را دریافت و ضمن بررسی آنها، افراد دارای صلاحیت و همسو با ویژگی‌های مورد نظر شرکت را انتخاب و برای انجام مصاحبه دعوت می‌‌کند.
به گفته سرپرست منابع انسانی چارگون، دانش، مهارت و همچنین ویژگی‌های رفتاری متقاضیان کار در چارگون از جمله مواردی هستند که در تست‌های اولیه مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.
وی ادامه داد: پس از انجام مصاحبه‌‌ها و تست‌های استاندارد در واحد منابع انسانی و دیگر واحدهای متقاضی نیروی جدید، فرد وارد مرحله گزینش می‌شود.
قیاسوند گفت: گزینش مرحله‌ای است برای تشخیص و مقایسه شرایط متقاضیان شغلی با شرایط احراز مشاغل برای انتخاب بهترین فرد. این مرحله از زمانی آغاز می‌شود که متقاضی، جذب سازمان می‌شود و تقاضای استخدام می‌کند. نتیجه این مرحله قبول یا رد فرد مورد نظر برای آن شغل خاص در سازمان است.
سرپرست منابع انسانی چارگون همچنین از جذب 40 نفر از اول سال در چارگون خبرداد و افزود: قطعا موضوع جذب نیرو با توجه به پروژه‌های بزرگی که چارگون در دست انجام دارد، ادامه خواهد یافت.

اشتراک گذاری :