شرکت امداد خودرو سایپا با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزار جمع‌دار همراه همکاری خود با چارگون را توسعه داد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

میلاد پاکنژاد، کارشناس فروش محصول به روابط عمومی چارگون گفت: شرکت امداد خودرو سایپا که پیش از این نیز با استفاده از نرم‌افزارهای مختلف دیدگاه در حوزه‌های اتوماسیون اداری، منابع انسانی زیرساخت، مالی و لجستیک و دیدگاه همراه، مشتری چارگون بوده، هم‌اکنون با خرید نرم‌افزار جمع‌دار همراه این مجموعه را تکمیل‌تر کرد.
وی با بیان اینکه ساختار بزرگ و تعداد کارکنان شرکت امداد خودروسایپا، وجود ساختار اداری با گردش آسان و سریع اطلاعات را ضروری می‌کند، افزود: نرم‌ افزار جمع‌دار دیدگاه همراه به عنوان ابزار مکمل نرم‌افزار اموال «دیدگاه» با هدف مدیریت و جمع‌آوری اطلاعات اموال، بر روی انواع موبایل و گجت‌ها تولید شده است که جمع‌داری اطلاعات اموال در یک سازمان با استفاده از این نرم‌افزار با سهولت بیشتری صورت می‌گیرد.
به گفته وی، جمع‌دار دیدگاه همراه، امکانی فراهم می‌کند که امین اموال با در دست داشتن موبایل و با استفاده از نرم‌ افزار جمع‌دار دیدگاه همراه، امکان حضور در محل‌های استقرار تعریف شده و ثبت و یا اسکن بارکد آن مکان را خواهد داشت. پس از آن ضمن ثبت و یا اسکن بارکد مسئول مال، شروع به جمع‌آوری اطلاعات اموال شخص مورد نظر با استفاده از خواندن بارکد اموال نموده و در نهایت اقدام به شناسایی و ثبت مغایرت‌های موجود در اموال سازمان و انتقال آنلاین اطلاعات به سرور دیدگاه جهت رفع مغایرت و انجام عملیات‌های لازم می‌نماید.
گفتنی است؛ مدیریت اجرای این پروژه از سوی چارگون به جناب آقای مسعود عنوانی واگذار شده است.

اشتراک گذاری :