پرش به محتوای اصلی

تازه‌های فروش چارگون

شرکت چارگون در دو ماه اخیر با فروش محصولات متنوع مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه به سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف، ضمن توسعه ‌تاثیر خود در رونق کسب و کارهای ایرانی، فهرست مشتریان خود را گسترده‌تر کرد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون حراست بانک توسعه صادرات و دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با خرید نرم‌افزار مکاتبات حوزه اتوماسیون اداری در فهرست مشتریان چارگون قرار گرفتند.
شرکت مهندسی و پشتیبانی نیروگاهی البرز توربین نیز با خرید نرم‌افزارهای حوزه اتوماسیون اداری و منابع انسانی در حوزه‌های پرسنلی، حقوق و دستمزد، حضور و غیاب، مدیریت تقویم و جلسات، مدیریت کارها و همچنین سرویس دریافت و ارسال ایمیل و فکس به جمع مشتریان چارگون پیوست.
مرکز ملی فضایی با خرید نرم‌افزار مکاتبات و سرویس تبادل اطلالاعات درون سازمانی sync و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز با خرید نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری مجموعه دیدگاه به جمع مشتریان چارگون پیوستند. اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز علاوه بر نرم‌افزار مکاتبات مجموعه دیدگاه، سرویس تبادل اطلاعات درون سازمانی sync، سرویس دریافت و ارسال فکس و سرویس تبادل اطلاعات برون سازمانی ECE را نیز از چارگون خریداری کرد.
بنابراین گزارش، بانک آینده با خرید نرم‌افزارهای جامع حوزه اتوماسیون اداری مجموعه دیدگاه، دامنه همکاری خود با چارگون را توسعه داد. این بانک پیش از این نیز مجموعه نرم افزارهای حوزه منابع انسانی مجموعه دیدگاه را خریداری کرده بود که هم اکنون نزدیک به ۳۵۰۰ کاربر از آن بهره می‌برند.
شرکت گروه رایانه تدبیر پرداز نیز از حوزه اتوماسیون اداری نرم‌افزارهای مکاتبات، مدیریت جلسات، مدیریت کارها را از چارگون خرید. این شرکت همچنین دیدگاه همراه و دو سرویس دریافت و ارسال ایمیل و فکس و نرم‌افزارهای پرسنلی، حضور و غیاب و حقوق و دستمزد را نیز از چارگون تهیه کرده است.
اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد هم نرم‌افزار مکاتبات چارگون را با هدف ساماندهی امور اداری و مکاتبات درون سازمانی و برون سازمانی تهیه کردند.
به گزارش روابط عمومی چارگون، شرکت سنگ آهن گهر زمین با خرید نرم‌افزار مدیریت فایل‌ها و اطلاعات از مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه، دامنه همکاری خود با چارگون را توسعه داد. این شرکت علاوه بر نرم‌افزار مدیریت فایل‌ها و اطلاعات، نرم‌افزارهای مکاتبات، دیدگاه ۵ و سرویس‌های ارسال و دریافت ایمیل و فکس و تبادل اطلاعات برون سازمانی ECE، LINK را نیز از چارگون خریداری کرده است.
دامپزشکی کشور نیز نرم‌‌افزارهایی از حوزه لجستیک، ‌مالی و منابع انسانی مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه را با هدف تحول در ساختار اداری و مالی خود خریداری کرده است؛ ضمن اینکه این سازمان نرم‌افزارهای حسابداری انبار، بودجه و اعتبارات، ارزیابی عملکرد، بازنشستگی، بیمه و بهداشت، پرسنلی،‌ تشکیلات سازمانی، حضور و غیاب، حقوق و دستمزد را از مجموعه نرم‌افزار‌های دیدگاه را نیز خریداری کرده است.
اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران از مشتریان قدیمی شرکت است که در حوزه اتوماسیون اداری، نرم‌افزار مکاتبات مجموعه دیدگاه را به صورت کشوری و در تمامی اتاق‌های استانی خود استفاده می‌کند و ارتباط میان اتاق‌ ایران با سایر اتاق‌های استانی نیز از طریق سینک سرور شرکت چارگون برقرار است. خرید سرویس تبادل اطلاعات برون سازمانی ECE از سوی این اتاق با هدف ایجاد ارتباط یا سایر سازمان‌ها و بخشها انجام شده است.
شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین با عملیاتی‌سازی نرم‌افزار BPMS دیدگاه، دامنه همکاری خود با چارگون را توسعه داد. این شرکت پیش از این نیز از نرم‌افزار مکاتبات، ‌پایشگر، دیدگاه همراه و سرویس‌های ارسال و دریافت فکس و ایمیل و همچنین سرویس تبادل اطلاعات برون سازمانی ECE از مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه را خریداری کرده بود که اخیرا نیز نرم‌افزار مدیریت فرآیندها (BPMS) به این مجموعه اضافه شده‌است.
دانشگاه پیام نور استان یزد هم با خرید نرم‌افزار دیدگاه همراه دامنه همکاری خود با چارگون را توسعه داد. این دانشگاه پیش از این در حوزه اتوماسیون اداری، نرم‌افزارهای مکاتبات، اموزش الکترونیک و سرویس تبادل اطلاعات درون سازمانی sync را از چارگون خریداری کرده بود.
شرکت امداد خودرو سایپا نیز همکاری خود با چارگون را توسعه داد و با خرید نرم‌افزار بیمه و بهداشت، مجموعه نرم‌افزارهای حوزه مدیریت منابع انسانی دیدگاه را در ساختار سازمانی خود تکمیل کرد‌.
کارخانه داروسازی سبحان اونکولوژی که از مشتریان قدیمی چارگون است از مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه در حوزه اتوماسیون اداری بهره‌ می‌برند. این کارخانه با خرید نرم‌افزار دیدگاه همراه، دامنه همکاری خود با چارگون را توسعه داد.
شهرداری مهدی‌شهر نیز از مشتریان جدید چارگون است که با خرید نرم‌افزار مکاتبات از حوزه نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه در تلاش است تا از طریق تسهیل چرخه مکاتبات در ساختار سازمانی خود، دسترسی مدیران و سایر کارکنان به اطلاعات روزمره و پاسخ‌گویی مناسب به مراجعین حقیقی و حقوقی را به بهترین شکل فراهم کند. شهرداری مهدی‌شهر همچنین دیدگاه همراه و سرویس دریافت و ارسال فکس را نیز از چارگون خریداری کرده است.
شرکت سنگ آهن گهر زمین نیز از مشتریان جدیدی است که علاوه بر نرم‌افزار مدیریت فایل‌ها و اطلاعات، نرم‌افزارهای مکاتبات، دیدگاه ۵ و سرویس‌های ارسال و دریافت ایمیل و فکس و تبادل اطلاعات برون سازمانی ECE LINK را نیز از چارگون خریداری کرده است.
گروه صنایع غذایی شیرین عسل نیز از مشتریان گذشته شرکت چارگون است که در حوزه اتوماسیون اداری، مدیریت منابع انسانی و دیدگاه‌ همراه، محصولات متنوعی را از مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه خریداری کرده است. این گروه اخیرا در حوزه زیرساخت اتوماسیون اداری،‌ سرویس دریافت و ارسال ایمیل را از چارگون خریده است. این شرکت پیش از این نیز با هدف بهبود ساختار اداری خود، نرم‌افزارهای مکاتبات، ‌پرسنلی و حضور وغیاب را نیز از تهیه کرده بود.
اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی، نرم‌افزار مکاتبات چارگون را با هدف حذف کاغذ از ساختار اداری، تسهیل در تعاملات برون‌سازمانی، امکان sync اطلاعات پایگاه‌ داده‌های مختلف و ارتباط درون سازمانی با سایر واحدها و همچنین پشتیبانی از مستندات خود تهیه کرده است‌. این اداره کل همچنین از خدمات سرویس ارسال و دریافت ایمیل و سرویس تبادل اطلاعات برون سازمانی ECE نیز بهره می‌برد.
بنابراین گزارش،‌ خرید نرم‌افزارهای حضور و غیاب، مکاتبات و سرویس‌های ارسال و دریافت ایمیل و تبادل اطلاعات برون سازمانی ECE از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان لرستان نیز از دیگر فروش‌های شرکت چارگون بود که پیش از این نیز با خرید نرم‌افزار پرسنلی دیدگاه با چارگون همکاری داشته است. سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان نیز با خرید نرم‌افزار حضور و غیابِ مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با خرید نرم‌افزار آموزش و نرم‌افزارهای مکاتبات، پرسنلی و حضور و غیاب با چارگون همکاری دارند.
اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای حوزه اتوماسیون اداری مجموعه دیدگاه دامنه همکاری خود با چارگون را توسعه داد. این اداره‌کل پیش از این نیز ازمجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه، نرم‌افزارهای حضور و غیاب، پرسنلی، حقوق و دستمزد، مکانیزاسیون گردشگری اداری و در حوزه لجستیک، نرم‌افزار اموال و دارایی‌های ثابت را به همراه سرویس‌های ارسال و دریافت ایمیل و فکس و تبادل اطلاعات برون سازمانی ECE و دیدگاه همراه، تهیه کرده بود. دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین نیز علاوه بر خرید نرم‌افزار مکاتبات مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه، مدیریت فرآیندها BPMS، سرویس‌های ارسال و دریافت ایمیل و فکس و تبادل اطلاعات برون سازمانی ECE و دیدگاه همراه را نیز تهیه کرده است.

مطالب مرتبط

پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون
پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون

ایجاد بلاگ برای چارگون به معنی ایجاد روش نوین ارتباطی علاوه بر روشهای موجود قبلی است. با ایجاد این بلاگ ... ادامه مطلب »

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.