پرش به محتوای اصلی

سرپرست راهکار لجستیک چارگون: امیدواریم با تجربیات گذشته، سازمان‌های بیشتری را یاری کنیم

سرپرست راهکار لجستیک چارگون

سرپرست راهکار لجستیک چارگون معتقد است: نرم‌افزارهای این حوزه به دلیل فرآیندهای مستقل مانند اموال و خرید و به واسطه مرکزیت قدرتمند نرم‌افزار انبار می‌توانند نقطه ورود مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه به بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌ها باشند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

karami
امیرهوشنگ کرمی در گفتگو با روابط عمومی چارگون با اشاره به اهداف تعیین شده در چشم‌انداز حوزه لجستیک گفت: در حوزه لجستیک هدفمان ارائه به‌ روش‌ها و راهکارهای نوین در راستای ارتقای فرآیندهای پشتیبانی سازمان با رویکرد لجستیک چابک است که شامل فرآیندهایی مثل درخواست کالا و خدمت، کنترل موجودی، برنامه‌ریزی تامین کالا، کنترل و پیش‌بینی مصرف و مدیریت دارایی‌‌هاست‌.
وی ادامه داد: نگاه ما این است که سازمان‌ها با راهکارها و به روش‌های ارائه شده دیدگاه در حوزه لجستیک، به راحتی می‌توانند اهدافی مانند موجودی بهینه، بهره‌وری بالاتر و چابکی بیشتر، شناسایی گلوگاه‌ها، کاهش هزینه‌ها و افزایش خدمت‌دهی به کارکنان را اجرایی کنند.
سرپرست راهکار لجستیک چارگون تجربیات این واحد را افتخاری ارزنده برای شرکت دانست: در حوزه لجستیک با توجه به تنوع مشتریان و راهکارهای آزموده شده برای بسیاری از مشتریان اعم از سازمان‌ها و نهادهای دولتی در مقیاس‌های متفاوت، شرکت‌های خصوصی، سازمان‌هایی با ساختار هلدینگ و سازمان‌هایی که پراکندگی جغرافیایی زیادی دارند، تجربه‌‌های گرانقدری داریم که امیدواریم بتوانیم با تکیه بر این تجربیات، سازمان‌های بیشتری را دراین مسیر یاری کنیم.
وی ‌یکپارچگی کامل نرم‌افزارهای لجستیک با سیستم‌های مالی را از بزرگترین مزیت‌های سیستم‌های حوزه لجستیک دیدگاه دانست و گفت: ارتباط این نرم‌افزارها با سیستم‌های مالی مانند نرم‌افزارهای بودجه، قراردادها، مناقصات و حسابداری این امکان را به مشتریان می‌دهد تا فرآیندهای پیچیده و طولانی پشتیبانی کالاها و خدمات را که نه تنها شامل فرآیندهای صرفا لجستیکی بلکه شامل فرآیندهای بین واحدی مانند تامین اعتبار،عقد قرارداد، برگزاری مناقصات و صدور اسناد حسابداری می‌شوند را به آسانی و به دور از پیچیدگی‌های موجود سازمانی انجام دهند که امکان ردیابی این اطلاعات در هریک از بخش‌های سازمان نیز وجود دارد.
کرمی، اهداف توسعه‌ای دیگر در این حوزه را توسعه محصول و خدمات دانست و خاطرنشان کرد: همانطور که در گذشته با تولید و ارائه نرم‌افزار جمع‌دار همراه که ابزاری برای فرآیندهای جمع‌داری و اموال‌گردانی در سازمان‌هاست، تلاش کردیم در انجام این فعالیت سخت و زمان‌بر در کنار مشتریان باشیم تولید ابزارها و امکانات متنوع و جدیدی را برای توسعه محصولات این حوزه در نظر داریم.
به گفته وی، امکان ارائه داشبوردهای تصویری مدیریتی با هدف مدیریت هوشمند نیازمندی کالا، امکان پیگیری شفاف فرآیند خرید در سازمان‌ها و امکان شناسایی و رفع گلوگاه‌های این فرآیند پیچیده و زمان‌بر درسازمان‌ها از جمله سرفصل‌هایی است که حوزه لجستیک چارگون تلاش دارد در آینده نزدیک آنها را محقق کند.
سرپرست راهکار لجستیک چارگون همچنین تولید ابزارهای کاربردی جهت تسهیل فرآیندهای اموال‌گردانی و ردیابی اتوماتیک دارایی‌های سازمان با تکیه بر تکنولوژی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را از جمله اهداف توسعه‌ای در این بخش معرفی کرد.
کرمی درباره توسعه خدمات در این بخش نیز تاکید کرد: تلاش می‌کنیم تا با استاندارد کردن راهکارهای آزموده شده در هر صنعت یا گروه از مشتریان تضمین کننده پوشش نیازهای سازمان‌های مختلف با حداکثر سرعت و اطمینان از کارکرد روش‌های امتحان شده باشیم.
وی تصریح کرد: بی شک، رشد و توسعه کارکنان مستعد و پرتوان این حوزه و امکان بهره‌گیری از متخصصان استقرار برای همراهی با کارشناسان سازمان‌های مشتری از جمله برنامه‌ریزی‌های انجام شده در مسیر توسعه‌ حوزه لجستیک دیدگاه است.

مطالب مرتبط

پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون
پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون

ایجاد بلاگ برای چارگون به معنی ایجاد روش نوین ارتباطی علاوه بر روشهای موجود قبلی است. با ایجاد این بلاگ ... ادامه مطلب »

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.