پرش به محتوای اصلی

تشریح مزیت‌ نرم‌افزارهای منابع انسانی دیدگاه در گفت‌و‌گو با سرپرست استقرار منابع انسانی

یکپارچگی سیستم‌ها

محسن مقدم در گفت‌و‌گو با روابط عمومی چارگون اولین ویژگی مجموعه نرم‌افزارهای حوزه مدیریت منابع انسانی چارگون را یکپارچگی سیستم‌ها دانست و گفت: این یکپارچگی، مجموعه نرم‌افزارهای حوزه منابع انسانی دیدگاه را به کامل‌ترین مجموعه نرم‌افزاری در این حوزه تبدیل کرده است.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

mohsen moghadam

محسن مقدم، سرپرست استقرار منابع انسانی چارگون در گفت‌و‌گو با روابط عمومی چارگون: این سیستم‌ها با نگاه فرآیند محوری و ضابطه‌مند نسبت به قوانین و مقرارت سازمانی تهیه شده‌اند که مهمترین کارکرد آن‌ها را می‌توان ایجاد ارتباط نظامند بین بخش‌ها و خارج کردن هریک از فرآیندهای سازمانی از حالت جزیره‌ای دانست.
وی با بیان اینکه هر شرکت و یا سازمانی بر اساس فرهنگ سازمانی خودش ممکن است یک یا چند نرم‌افزار منابع انسانی دیدگاه را استفاده کند ادامه داد: چارگون با نگاه روز منابع انسانی و مطابق با آخرین فرآیندهای سازمانی و قانونی تلاش کرده‌است تا تمامی مراحل از زمان جذب نیرو تا مرحله خاتمه قرارداد و بازنشستگی را در مجموعه نرم‌افزارهای منابع انسانی دیدگاه مورد نظر قرار دهد.
مقدم پاسخ‌گویی به کلیه نیازهای موجود درحوزه مدیریت منابع انسانی را از دیگر مزیت‌های نرم‌افزارهای دیدگاه در این بخش دانست و افزود: در حوزه مدیریت منابع انسانی، چارگون موضوعات مختلف رفاهی، آموزشی، انگیزشی و ارزیابی عملکرد و … را نیز مورد نظر قرارداده‌ و توانسته ‌است چرخه کاملی از فرآیندهای این حوزه را با نگاهی مدرن، تهیه و ارائه کند که ضمن حذف کاغذ در ساختار اداری، فرآیندها را تسهیل کرده و اجرای آن‌ها را سرعت داده است.
سرپرست استقرار منابع انسانی چارگون به تهیه و تکمیل این نرم‌افزارها با استفاده از نظرات کارشناسی فراوان اشاره کرد و گفت: در تهیه و تولید این نرم‌افزارها، از نگاه کارشناسانه مشتریان، صاحب نظران و کارشناسان بهره برده‌ایم؛ ضمن اینکه با مجموعه دست‌اندرکاران تولید این نرم‌افزار در چارگون نیز جلسات متعدد تحلیل و بررسی داشته‌ و سعی کرده‌ایم تا این مجموعه را بر اساس نیاز بازار و بازاریابی واحد فروش تهیه و تولید کنیم.
وی همچنین بحث پارامتر بودن سیستم‌ها را مزیت ویژه دیگر حوزه نرم‌افزارهای حوزه منابع انسانی اعلام کرد و گفت: طراحی منعطف این سیستم‌ها و قابلیت شکل‌گیری به ضوابط سازمانی مختلف، ویژگی‌ سیستم‌ها برای گردش‌های درون سازمانی،گزارش‌سازها و گزارش‌گیری‌ها، نظارت دقیق بر هوش سازمانی،‌ یادآوری‌ها، مکانیزه شدن روال‌ها و سرعت‌دهی به آنها، کاربرپسند بودن و پاسخ به دغدغه همیشگی مدیران برای انتقال اطلاعات و داده‌های قبلی به سیستم‌های جدید و بحث سطوح دسترسی نیز از دیگر موضوعاتی است که تلاش شده به بهترین شکل، توسط نرم‌افزارهای حوزه منابع انسانی چارگون به آنها پاسخ داده شود.
سرپرست استقرار منابع انسانی چارگون با بیان اینکه مشتریان از ما انتظار دارند که بتوانیم نیازهایشان را از طریق ارتباطات وب‌سرویس‌ها یا فرآیندهای جانبی نیز پوشش دهیم ادامه داد: سرعت،‌ چابکی و چالاکی که در نرم‌افزار دیدگاه وجود دارد این امکان را برای سازمان‌های مشتری فراهم کرده است تا درصورت نیاز برای اجرای یک آیین نامه جدید،‌ براحتی و بدون نیاز به شرکت خود سازمان مستقل و با ابزارهای موجود در نرم‌افزارهای دیدگاه اقدام کنند؛‌ ضمن اینکه آنها می‌توانند چند آیین‌نامه را بطور همزمان نیز در سیستم پوشش دهند.
وی اضافه کرد: در قسمت پیشخوان منابع انسانی دیدگاه، ‌این امکان برای همه اشخاص فراهم است تا از طریق این پورتال یا میز کار، تمامی تعامل‌های خود با واحد منابع انسانی را به صورت غیرحضوری هم پیگیری کند و هم فرآیندهای خود را ارسال کند و هم می‌تواند نتیجه آنها را و گزارش گیری‌های مربوطه را از سیستم ببیند.
مقدم تاکید کرد: قطعا آیین‌نامه‌های رایج در کشور جزو الزاماتی است که چارگون براحتی در سیستم‌های خود پوشش می‌دهد؛ در بحث پرداخت‌ها و یا در تسهیلات رفاهی یا محاسبات پلکانی وام‌ها با محاسبات پیچیده‌ای که وجود دارد، توانسته‌ایم به خوبی خود را جزو شرکت‌های پیشرو در حوزه منابع انسانی کل کشور معرفی کنیم که طبعا تجربه ما در بانک آینده در بحث ارائه تسهیلات بانکی، تضمین‌کننده این ادعاست.
وی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از میزان فروش شرکت درسال گذشته را منابع انسانی مجموعه دیدگاه تشکیل داد گفت: این آمار باعث افتخار واحد منابع انسانی شرکت است که امیدواریم امسال نیز بتواند سهم فروش بیشتری از مجموعه دیدگاه را به این واحد اختصاص دهد.

مطالب مرتبط

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

روابط عمومی الکترونیک معلولی از دنیای فناوری اطلاعات
روابط عمومی الکترونیک معلولی از دنیای فناوری اطلاعات

پیدایش و توسعه تکنولوژ‌ی‌های مختلف اطلاعاتی و ارتباطی، باعث ایجاد تحولات عمیق و محسوسی در زندگی افراد از اقشار مختلف ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.