مجتمع سنگ آهن میشدوان با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای حوزه اتوماسیون اداری به جمع مشتریان چارگون پیوست.

impasco,,,,,

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، مجتمع سنگ آهن میشدوان در فاصله 30 کیلومتری شمال شهرستان بافق در استان یزد واقع شده است. فعالیت اجرایی در معدن بطور رسمی از آذر ماه سال 1387 شروع شده است.
ذخیره قابل استخراج معدن حدود 5/8 میلیون تن با عیار آهن 38 درصد بوده و ذخیره باقیمانده قابل استخراج از ابتدای سال 1393 به میزان حدود 6/1 میلیون تن با عیار آهن 67/45 درصد است.
شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران به عنوان بزرگترین و گسترده ترین شرکت تخصصی کشور در حوزه اکتشاف، تجهیز و بهره برداری از معادن و ایجاد صنایع معدنی، بهبود فرآیندهای شرکت مبتنی بر فناوری اطلاعات و تامین زیرساخت‌های نرم افزاری و سخت افزاری مورد نیاز، توسعه پایدار و رعایت مسائل زیست محیطی در چارچوب قوانین و مقررات کشور و همچنین توسعه و بهبود وضعیت اکتشافات معدنی، اجرای طرح‌های تجهیز و بهره‌برداری از معادن با اعمال نظارت کارا و اثربخش نسبت به عملکرد مجموعه‌های تحت پوشش را در دستورکار دارد. این مجتمع دارای گواهینامه ISO 9001 – OHSAS 18001 و ISO 14001 است .
سایت اینترنتی مجتمع سنگ آهن میشدوان با آدرس https://www.impasco.gov.ir/ در دسترس است.

اشتراک گذاری :