کارشناسان چارگون در ششمین گردهمایی سالانه مشتریان ضمن رونمایی از محصولات جدید، آخرین تغییرات و قابلیت‌های افزوده شده به مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه را به اطلاع مدعوین می‌رسانند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
سخنرانی فرزاد رحمانی در پنجمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون
سخنرانی فرزاد رحمانی در پنجمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون

به گزارش روابط عمومی چارگون، علاوه بر ارائه گزارش از سوی فرزاد رحمانی– مدیرعامل چارگون به عنوان سخنران اصلی، شهباز توکلی- مدیر توسعه زیرساخت و محصول نیز در بخشی از این گردهمایی به ارتقای سطح امنیت و پایداری در مجموعه دیدگاه خواهد پرداخت.
اعلام تغیییرات زیرساختی امنیت شامل پایداری، بهبود عملکرد، امنیت و همچنین تغییرات نرم‌افزارهای همراه و ارتباط با نرم‌افزار پیام‌رسان از جمله سرفصل‌هایی است که از سوی شهباز توکلی برای حاضرین در ششمین گردهمایی سالانه چارگون بیان خواهد شد.
بنابراین گزارش در بخش دیگری از گردهمایی سالانه، ابراهیم قلی‌پور-رییس استقرار اتوماسیون اداری چارگون، قابلیت‌های جدید مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه در 5 راهکار اتوماسیون اداری، ‌منابع انسانی، ‌لجستیک، مالی و مدیریت فرآیندها را بازگو می‌کند.
تبیین یکپارچگی ایجاد شده بین نرم‌افزارهای دیدگاه و خارج از آن و همچنین ارتقای امکانات در برخی نرم‌افزارها مانند مکاتبات، ‌آموزش، BPMS و.. از دیگر بخش‌های سخنرانی رییس استقرار اتوماسیون اداری چارگون در ششمین گردهمایی سالانه مشتریان خواهد بود.

اشتراک گذاری :