بنیاد شهید و امور ایثارگران با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای حوزه لجستیک دامنه همکاری‌های خود با چارگون را گسترده‌تر کرد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

میلاد پاکنژاد، کارشناس فروش محصول به روابط عمومی چارگون گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران از مشتریان قدیمی چارگون است که از نرم‌افزارهای آموزش، پرسنلی، حضور و غیاب و نرم افزار حقوق و دستمزد حوزه منابع انسانی دیدگاه استفاده می‌کند و هم اکنون نیز نرم‌افزارهای انبار و حسابداری انبار، خرید و تدارکات و اموال و دارایی‌های ثابت از حوزه لجستیک را برای نصب در سازمان خود برگزیده است.
وی ادامه داد: از آنجا که نرم‌افزارهای حوزه لجستیک دیدگاه، امکان اداره کارآمد انواع انبارها با پراکندگی جغرافیایی، کنترل گردش، موجودی و موقعیت کالا و وضعیت اموال و دارائی‌های ثابت را فراهم می‌کنند؛ با استفاده از زیرساخت سلف سرویس کاربران، کلیه پرسنل سازمان می‌توانند مواردی مانند درخواست‌های خرید، انتقال کالا از انبار، لیست اموال تخصیص‌یافته، اطلاع‌رسانی و اخذ مجوزهای امور مرتبط را از طریق میز کار الکترونیک خود مشاهده، ثبت و پیگیری کنند.
کارشناس فروش محصول چارگون یادآورشد: نرم‌افزار خرید و تدارکات دیدگاه نیز به عنوان یکی از نرم‌افزارهای حوزه لجستیک با هدف مکانیزه کردن فرآیندهای واحد تدارکات در سازمان‌های دولتی و خصوصی طراحی شده است.
به گفته وی، در طراحی و توسعه این محصول نرم‌افزاری سعی شده است تا علاوه بر توجه به مسائل فنی به مسائل مطرح در محیط عملیاتی نیز توجه شود تا در نهایت تمام این فرآیندها به کاهش هزینه‌های خرید و در نهایت سودآوری سازمان منجر شود.
وی درباره نرم‌افزار اموال و دارایی‌های ثابت نیز تاکید کرد: این سیستم که با هدف پوشش کلیه نیازهای حیطه کاری اموال طراحی شده است، وظیفه مکانیزاسیون و مدیریت عملیات مربوط اموال سازمانی را به عهده دارد.
گفتنی است مدیریت این پروژه از سوی چارگون به جناب آقای مهدی راد واگذار شده است.

اشتراک گذاری :