مدیرمحصول شرکت چارگون تاکید کرد: نرم‌افزارهای مالی چارگون، استعداد پاسخ‌گویی به همه نیازهای مشتریان را دارد.

به گزارش روابط عمومی چارگون شهباز توکلی- مدیرمحصول شرکت چارگون گفت: سیستم‌های مالی چارگون از مجموعه‌ نرم‌افزارهای پیوسته و مرتبط با یکدیگر تشکیل شده است که شامل حسابداری، بودجه، خزانه داری، صندوق دریافت پرداخت، مدیریت تضامین و قراردادهاست.
به گفته وی، در کنار این مجموعه بزرگ از نرم‌افزارهای مالی، نرم‌افزار حقوق و دستمزد نیز هرچند در تقسیم‌بندی دیدگاه عضوی از نرم‌افزارهای منابع انسانی است ولی در بسیاری از بسته‌های نرم‌افزاری دیگر، جزو نرم‌افزارهای مالی به حساب می‌آید.

توکلی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه استراتژی چارگون جذب بیشتر مشتریان دولتی و کسب سهم بیشتری از کسب و کار سازمان‌های دولتی است؛ در مرحله اول‌، نرم‌افزارحسابداری تولید شده در چارگون، پوشش‌دهنده حسابداری نقدی بود نه حسابداری تعهدی.
وی ادامه داد: در ادامه با توجه به تغییر این استراتژی و تصمیم چارگون نسبت به کسب سهمی از بازار شرکت‌های خصوصی و بازرگانی، نرم‌افزار حسابداری ما قابلیت و انعطاف ویژه‌ای پیدا کرد تا بتواند جوابگوی نیازهای شرکت‌های بازرگانی نیز باشد.

مدیرمحصول شرکت چارگون با بیان اینکه ساختار کدینگ پیشرفته و هوشمند نرم‌افزار حسابداری چارگون و داینامیک بودن آن پاسخ‌گوی نیازهای سازمان‌های دولتی و خصوصی است تصریح کرد: این قابلیت به حدی است که چند شرکت مهم که در زمینه Core Banking فعالند نیز از محصولات ما استفاده می‌کنند که می‌توان این موضوع را نشانه‌ای از توانمندی این نرم‌افزارها دانست.

توکلی درباره نرم‌افزار حسابداری تعهدی و اجرای آن در سازمان‌های دولتی نیز تاکید کرد: در اواخر سال 93 دولت اعلام کرد که روش حسابداری سازمان‌های دولتی از نقدی به تعهدی تغییر خواهد کرد و دستورالعملی نیز در این زمینه ارائه داد. از ابتدای سال 94، تاکید دولت این بود که ساختار کدینگ نرم‌افزار حسابداری بر اساس استاندارد مشخص شده انجام شود و نیز به دستگاه‌های تابعه اعلام کرد گزارشات مشخصی را در بازه‌های زمانی مشخص براساس این کدینگ تهیه نمایند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

وی با بیان اینکه چارگون صورت مساله را وسیع‌تر از این برای خود تعریف کرده است گفت: ما مدعی هستیم که نرم‌افزارهای چارگون نه برای امروز بلکه برای همیشه می‌تواند پاسخ‌گوی نیازهای مشتریانش باشد؛ بنابراین کلیه فرآیندهای یک فعالیت مالی از زمان تعریف آن فعالیت، تخصیص اعتبار عقد قرارداد، کنترل تضامین مربوطه، صدور دستور پرداخت‌های متناظر و صدور اسناد مربوطه و … را در مجموعه‌ای به هم پیوسته فرض کردیم و به واسطه این نیازمندی همه نرم‌افزارهای حوزه مالی، دستخوش تغییر و تحول شدند.

به گفته وی؛ با توجه به اینکه نرم‌افزار حسابداری تعهدی‌ چارگون، جدای از نرم‌افزار حسابداری نقدی نیست، در نتیجه سازمان‌های مشتری ما می‌توانند هر دو روش حسابداری را به طور همزمان اجرایی کنند.

مدیر محصول شرکت چارگون با بیان اینکه نرم‌افزارهای موجود در بازار در ارتباط با طبقه‌بندی حساب‌ها، ساختار و اجزا کدینگ معمولا محدودیت‌هایی دارند گفت: این نرم‌افزارها معمولا با وضعیت اعلام شده توسط دولت درحسابداری تعهدی، انطباق لازم را ندارند؛ اما خوشبختانه چارگون که از ابتدا نرم‌افزارهایش را منعطف تولید کرده‌ است در تغییر ساختار کدینگ با مشکل مواجه نشد و به راحتی توانست به ساختار استاندارد دولت برای اعمال حسابداری تعهدی در سازمان‌ها، دست پیدا کند.

توکلی اضافه کرد: در همایش معرفی راهکارهای اجرایی حسابداری تعهدی که 9 خردادماه برگزار می‌شود به مشتریان خود اطمینان خاطر می‌دهیم که می‌توانند فعالیت‌های مالی سازمان‌شان را با نرم‌افزار چارگون مدیریت کرده و در هر لحظه به گزارش‌های مورد انتظار خود دسترسی داشته باشند.

اشتراک گذاری :