جامعه‌الزهرا (س) با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزار قراردادها از حوزه مالی، دامنه همکاری خود با چارگون را توسعه داد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

حمیدرضا ترکمان، کارشناس فروش محصول به روابط عمومی چارگون گفت: این نهاد علمی و فرهنگی پیش از این نیز نرم‌افزارهای متعدد دیدگاه در حوزه‌های مالی، لجستیک، اتوماسیون اداری، زیرساخت، منابع انسانی و دیدگاه همراه را خریداری کرده است.
وی ادامه داد: مجموعه نرم‌افزاری مدیریت مالی «دیدگاه» با ایجاد بستری یکپارچه کلیه فرآیندهای امور مالی سازمان را پوشش می‌دهد و یکپارچگی موجود در حیطه کارکرد کلیه زیرسیستم‌های آن به ایجاد محیط کاری کاملا متصل، منجر می‌شود.
کارشناس فروش محصول چارگون درباره نرم‌افزار قراردادها خاطرنشان کرد: ثبت و پیگیری و نگهداری سابقه تغییرات قرارداد از مرحله تهیه پیش‌نویس تا اتمام آن، کنترل تعدادی و مالی قراردادهای عقد شده و همچنین نظارت بر پیشرفت اجرای مفاد قرارداد از بارزترین امکانات این سیستم است.
به گفته وی، هدایت سازمان در جهت یکسان‌سازی قراردادها، مدیریت متمرکز و بهینه آن‌ها و نیز کاهش ریسک خطاهای کنترلی از دیگر اهداف این سیستم است.
ترکمان یادآورشد: ساختار پویای اطلاعات پایه با امکان تعریف انواع قرارداد به صورت ساختار درختی و تعیین دسترسی‌ها و پارامتر‌های مرتبط با هر نوع قرارداد، تعریف نحوه انتخاب پیمانکار مانند مناقصه، ترک تشریفات،‌ قرارداد عادی و … و همچنین امکان تعریف انواع عوامل پرداخت مانند اجاره، جریمه، بیمه و یا پیش پرداخت از کارکردهای مطلوب سیستم قراردادها در مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه است.
گفتنی است مدیریت این پروژه از سوی چارگون به جناب آقای مسعود عنوانی واگذار شده است.

اشتراک گذاری :