پرش به محتوای اصلی

استقبال از برگزاری همایش معرفی راهکارهای اجرایی حسابداری تعهدی

معرفی راهکارهای اجرایی حسابداری تعهدی

همایش معرفی راهکارهای اجرایی حسابداری تعهدی روز شنبه  ۹ خردادماه با حضور کار‌شناسان وزارت امور اقتصاد و دارایی و جمع بزرگی از مدیران و کار‌شناسان دستگاه‌های اجرایی و نهادهای دولتی کشور در محل سالن خلیج فارس دانشکده زبان‌ها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران برگزارشد.

banner news seminar

تلاش چارگون در تحقق یک هدف ملی

به گزارش روابط عمومی چارگون، فرزاد رحمانی- مدیرعامل چارگون با تاکید بر هدف نهایی و چشم انداز چارگون برای کسب بیشترین تاثیرگذاری در کسب و کار کشور گفت: چارگون در جهت تحقق چشم انداز و ماموریت سازمانی خود، تلاش می‌کند تا انتظارات و نیازهای سازمان‌های مشتری در ابعاد مختلف از تولید محصول، برگزاری دوره‌های آموزشی، پشتیبانی و ارائه خدمات فنی و … را به بهترین نحو ممکن پوشش دهد.
وی برگزاری همایش معرفی راهکارهای اجرایی حسابداری تعهدی از سوی چارگون را برآمده از احساس مسئولیت این شرکت برای تحقق یک هدف ملی برشمرد و  افزود: با ابلاغ دستورالعمل نظام حسابداری تعهدی و لازم‌الاجرا بودن آن در سال 94 از سوی دولت به عنوان عضوی از جامعه ایرانی تلاش داریم تا سهم کوچکی در اجرای این اقدام دولت داشته باشیم‌.
مدیرعامل چارگون با اشاره به نتایج و دستاوردهای موفق کشورهای مختلف از اجرای نظام حسابداری تعهدی تصریح کرد: به عنوان یک شهروند از عزم به وجود آمده برای تحقق این نظام در کشور بسیار خوشحالم و معتقدم اجرای این نظام حسابداری به مصرف بهینه منابع ملی کشور منجر خواهد شد.
رحمانی اجرای نظام حسابداری تعهدی در سازما‌های دولتی را مسئولیتی جدید برای چارگون نسبت به مشتریان خود دانست و گفت: تجربه چارگون در همراهی و همکاری با مشتریان دولتی خود در زمینه اجرایی کردن قانون مدیریت خدمات کشوری به واسطه قابلیت‌ها و امکانات پیش‌بینی شده در مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، نشان داد، این مجموعه از انعطاف‌پذیری کافی برای ارائه خدمات جدید و پاسخ‌‌گویی به نیازهای مشتریان برخوردار است‌.
وی وظیفه چارگون در اجرای نظام حسابداری تعهدی و ارائه خدمات به مشتریان خود را در 3 دسته کلی تقسیم‌بندی کرد و افزود: آمادگی نرم‌افزاری و ارائه استانداردهای شش‌گانه، برگزاری کلاس‌های آموزشی و ارائه جزوات آموزشی و تشکیل تیمی مشترک بین چارگون و هریک از سازما‌ن‌های مشتری برای هماهنگی و اجرای نظام حسابداری تعهدی، مجموعه خدماتی است که چارگون در تحقق این نظام حسابداری تعهدی به مشتریان خود ارائه خواهد داد.
به گفته ‌وی، پیاده‌سازی نظام حسابداری تعهدی در کشور حرکتی ملی است و چارگون تلاش می‌کند تا در تحقق این هدف ملی و اجرای درست و مناسب آن در کشور، نقشی مناسب و تاثیر‌گذار داشته باشد.
مدیرعامل چارگون خاطرنشان کرد: مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه با 32 ماژول نرم‌افزاری مجموعه‌ای پیوسته، منسجم و منعطف برای پاسخ‌گویی به همه نیازهای مشتریان است که اطمینان می‌دهم در حوزه پیاده‌سازی نظام حسابداری تعهدی نیز قابلیت اجرای کلیه استاندارد‌های ابلاغی دولت را داراست و علاوه بر این می‌تواند به صورت همزمان حسابداری نقدی را نیز در دستگاه‌های متقاضی پوشش دهد.
وی به نمایندگی از تیم 230 نفره چارگون تاکید کرد: اطمینان می‌دهم که شرکت چارگون قدر و منزلت خدمات‌رسانی به همه مشتریان خود را می‌داند و درهمه بخش‌‌های مربوطه اعم از تولید محصول، استقرار و پشتیبانی و سایر بخش‌ها، ارائه بهترین خدمات به مشتریانش را سرلوحه کارخود قرار داده‌است.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

حسابداری تعهدی؛ مقدمه بودجه‌ریزی عملیاتی

به گزارش روابط عمومی چارگون، مسعود عنوانی- سرپرست واحد استقرار سیستم‌های مالی چارگون به عنوان سخنران دوم همایش معرفی راهکارهای اجرایی حسابداری تعهدی، سخنرانی خود را با  ارائه تاریخچه‌ای از سیستم حسابداری در ایران باستان تا زمان معاصر آغاز کرد و در ادامه به تشریح تفاوت‌های  حسابداری نقدی و تعهدی پرداخت‌.
وی خاطرنشان کرد: شاید بتوان مهمترین دلیل مهاجرت از حسابداری نقدی به تعهدی را فراهم کردن مقدمات بودجه‌ریزی عملیاتی در کشور دانست که دستورالعمل اجرایی آن، به تایید دیوان محاسبات و سایر دستگاه‌های مرجع رسیده است.
سرپرست واحد استقرار سیستم‌های مالی چارگون با بیان اینکه نظام حسابداری تعهدی مزیت‌های بی‌شماری برای منابع ملی کشور خواهد داشت، گفت: خارج شدن بودجه‌ریزی از حالت برنامه‌ای، گزارش گیری بهتر و شفاف‌تر از صرف منابع ملی در دستگاه‌های مختلف و در نهایت ارائه گزارش‌های شفاف‌تر به دستگاه‌های محاسباتی و ذی‌صلاح را می‌توان از مهمترین مزایای اجرایی شدن نظام حسابداری تعهدی دانست.
عنوانی، استانداردهای شش‌گانه دستورالعمل اجرایی نظام حسابداری تعهدی را برای حاضرین در همایش تشریح کرد و افزود: مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه شرکت چارگون با قابلیت و انعطافی که دارد می‌تواند هر دو روش حسابداری تعهدی و نقدی را به طور همزمان در دستگاه‌های مختلف پوشش دهد.

برگزاری دوره‌های آموزشی چارگون

به گزارش روابط عمومی چارگون، همایش معرفی راهکارهای اجرایی حسابداری تعهدی با ارائه نمونه‌ای از ثبت موافقنامه مالی بر اساس نظام حسابداری تعهدی توسط احسان فاتح- کارشناس واحد استقرار نرم‌افزار مالی چارگون ادامه یافت‌.
پس از آن مسعود عنوانی – سرپرست واحد استقرار سیستم‌های مالی شرکت چارگون درباره ارائه خدمات نظام حسابداری تعهدی از سوی چارگون توضیح داد‌.
وی با اشاره به حضور کارشناسان چارگون درسازمان‌های مشتری جدید برای شناخت و آنالیز سیستم مالی آنها گفت: برای مشتریان قدیمی‌تر به دلیل تجربه همکارهای قبلی، این تغییرات از طریق ریموت سیستم‌ها صورت می‌گیرد و در صورت نیاز به آموزش‌های بیشتر حتما با رابطین سازمان‌ها هماهنگی‌های لازم صورت می‌گیرد.
سرپرست واحد استقرار سیستم‌های مالی شرکت چارگون درباره گزارش‌گیری از صورت‌های مالی نیز تاکید کرد: چارگون در حال آماده سازی ابزاری است که بتواند گزارش‌‌های مورد نظر سازمانها را بنابر نیازشان تهیه و ارائه کند.
وی همچنین از تهیه جزوات آموزشی درباره پیاده‌سازی حسابداری تعهدی و ارسال آن به سازمان‌های مشتری چارگون خبر داد و افزود: مرکز آموزش و مشاوره چارگون نیز در نظر دارد دوره‌های آموزشی مختلفی را دراین باره برگزار کند که پیشنهاد می‌کنم همه علاقمندان به یادگیری نظام حسابداری تعهدی در این کلاس حضور پیدا کنند.
به گزارش روابط عمومی چارگون، همایش معرفی راهکارهای اجرایی حسابداری تعهدی با برگزاری نشست بررسی مسائل پیرامون حسابداری تعهدی برای پاسخ به سئوالات حاضرین در همایش با حضور آقایان مصطفایی- کارشناس ارشد اداره تمرکز و تلفیق حسابهای وزارت امور اقتصاد و دارایی، شیخ ودودی- نویسنده کتاب‌های مرجع حوزه حسابداری، شهباز توکلی- مدیر محصول چارگون و مسعود عنوانی- سرپرست واحد استقرار سیستم‌های مالی چارگون به کار خود پایان داد.

مطالب مرتبط

پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون
پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون

ایجاد بلاگ برای چارگون به معنی ایجاد روش نوین ارتباطی علاوه بر روشهای موجود قبلی است. با ایجاد این بلاگ ... ادامه مطلب »

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.