شرکت چارگون با هدف معرفی و ارائه نرم‌افزارهای دیدگاه در نمایشگاه نخستین همایش فناوری اطلاعات صنعت آب و برق حضور خواهد یافت.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

ab niro (2)

به گزارش روابط عمومی چارگون، این سمینار دو روزه 12 و13 مرداد ماه در دانشگاه شهید بهشتی با حضور مسئولین ارشد حوزه IT کشور، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و روسای دفاتر رشد و دانشگاه‌ها و مدایران عامل و فناوری اطلاعات شرکت‌های زیر مجموعه صنعت آب و برق برگزار می‌شود.
بنابراین گزارش، از شرکت چارگون نیز به عنوان ارائه‌دهنده نرم‌افزارهای جامع منابع انسانی، مالی و لجستیک به وزارت نیرو و شرکت‌های زیر مجموعه، دعوت شده تا در نمایشگاه این سمینار تخصصی، مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه را به شرکت‌ها و سازمان‌های فعال در صنعت آب و برق معرفی کند.
مصطفی حصامی- مدیر پروژه چارگون در وزارت نیرو با تاکید بر تحول مثبت و تاثیرگذار مجموعه نرم‌افزار‌ی دیدگاه در ساختارهای اداری، مالی و پشتیبانی این وزارتخانه گفت: در حال حاضر به غیر از مجموعه وزارتخانه نیرو با بیش از 600 کاربر فعال، چندین شرکت بزرگ زیر مجموعه این وزارتخانه مانند شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران، شرکت‌های آب و فاضلاب استان‌ها و شرکت‌ مادر تخصصی تولید برق حرارتی ایران از جمله بهره‌برداران مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه هستند.
وی ادامه داد: در نخستین همایش فناوری اطلاعات صنعت آب و برق بیش از 200 شرکت زیر مجموعه وزارت نیرو و یا شرکت‌های مرتبط با این صنعت حضور خواهند داشت که فرصتی مناسب برای آشنایی آنها با راهکار‌های برتر شرکت چارگون در این حوزه خواهد بود‌.
وی افزود: روش‌های موفق در استقرار نرم‌افزار‌ها، خدمات متمایز پشتیبانی و پویایی و انعطاف نرم‌افزارهای مجموعه دیدگاه، موجب برتری قابل توجه شرکت چارگون در بین شرکت‌های فعال در حوزه نرم‌افزار صنعت آب و برق کشور شده است.
لازم به ذکر است که غرفه چارگون در نمایشگاه همایش فناوری اطلاعات صنعت آب و برق در غرفه شماره 20 دایر است و نیز کارشناسان چارگون در دو کارگاه آموزشی از ساعت 14 الی 16 روز اول و ساعت 11 تا 13 روز دوم همایش در سالن پروین اعتصامی، اطلاعاتی جامعی درباره ویژگی‌ها و خدمات مجموعه دیدگاه ارائه خواهند کرد.

اشتراک گذاری :