استانداری لرستان از جمله کاربران نرم افزارهای منابع انسانی، مالی و لجستیک دیدگاه شرکت چارگون به عنوان دستگاه برتر در ایجاد سازمان الکترونیک معرفی شد.

مشتری چارگون، دستگاه برتر در ایجاد سازمان الکترونیک معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی چارگون به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، هوشنگ بازوند، استاندار لرستان اظهار داشت: از سوی اجلاس مدیران دبیرخانه های نظام اداری کشور واقع در نهاد ریاست جمهوری استانداری لرستان بعنوان دستگاه پیشگام و برتر در زمینه ایجاد سازمان الکترونیک معرفی شد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

وی با اشاره به فعالیت‌های موثر صورت گرفته در معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان و دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری لرستان بیان داشت: از جمله شاخص‌های ارزیابی در این زمینه مواردی مانند توسعه شبکه دولت، ویدئو کنفرانس، اتوماسیونهای اداری و مالی، وب سایت، پرتال، الکترونیکی کردن خدمات، توسعه  خدمات دفاتر پیشخوان و…بوده است.

استاندار لرستان یادآور شد: با توجه به معرفی استانداری لرستان به عنوان دستگاه برتر در زمینه ایجاد سازمان الکترونیک در نظر است با همکاری مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت ریاست جمهوری نسبت به راه اندازی و عملیاتی کردن سامانه سپاد در استانداری اقدام شود.

اشتراک گذاری :