مدیر راهکار منابع انسانی چارگون از برگزاری همایش «جبران خدمات از استراتژى تا اجرا» در روز دوشنبه 8 شهریور در محل سالن همایش‌هاى بین‌المللی برج میلاد برای مدیران و متخصصین حوزه مدیریت منابع انسانی کل کشور، خبر داد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

mohamadi v02

نوشین محمدی- مدیر راهکار منابع انسانی به روابط عمومی چارگون گفت: برنامه‌ریزی جبران خدمات یکی از ابزارهای کلیدی برای تاثیر گذاری بر سطح انگیزش و رضایت کارکنان و همسوسازی عملکرد آنها در سازمانهاست.
وی ادامه داد: اجرای برنامه‌های جامع جبران خدمات با بهره‌گیری از ابزارهای متناسب نرم‌افزاری، همواره دغدغه متولیان مدیریت منابع انسانی در سازمان‌هاست که در این همایش قصد داریم تا با بهره‌گیری از حضور مدرسین متخصص به سئوالات کلیدی درباره چگونگی طراحی و اجرای این برنامه‌ها در توسعه نظام مدیریت منابع انسانی در کشور، پاسخ دهیم.
مدیر راهکار منابع انسانی چارگون با بیان اینکه میزان موفقیت برنامه‌های جبران خدمات در نظام مدیریت منابع انسانی یکی از سئوال‌های اصلی است تاکید کرد: تلاش می‌‌کنیم در این همایش علاوه بر پاسخ‌دهی به این سئوالات، موضوعات دیگری از جمله چگونگی طراحی و عملیاتی کردن یک نظام جبران خدمات، ارزیابی و تحلیل دیدگاه کارکنان به این برنامه‌ها و راهکارها و ابزارهای پیشنهادی برای بهینه‌سازی و افزایش اثربخشی آنها را برای مدیران و متخصصین در حوزه مدیریت منابع انسانی تشریح کنیم.
محمدی خاطرنشان کرد: شرکت چارگون با رویکرد تکمیل نقش خود به عنوان یکی از ارائه‌کنندگان اصلی نرم‌افزارهای یکپارچه مدیریت منابع انسانی در سطح کشور، برگزاری این همایش تخصصی را طرح‌ریزی کرده است.
در این همایش جهانگیر پورصمیمی- مشاور و مدرس برنامه‌ریزی جبران خدمات که تجربه طرح‌ریزی و اجرای موفق این نظام را در شرکت‌های مختلف دارد به همراه روزبه بهرامی- مدیر پشتیبانی فنی چارگون سخنرانی می‌کنند و در پایان به سئوالات حاضرین، پاسخ داده خواهد شد.
گفتنی است؛ این همایش 8 شهریور در سالن شماره ۶ همایش‌هاى بین المللی برج میلاد سالن شماره ۶ طبقه دواقع درطبقه منفى ٢ از ساعت ١۴ تا ١٨ برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری :