کارکنان شرکت چارگون با شعار «همه ما مسئولیم» در ۱۸ اردیبهشت ماه و به مناسبت روزکار داوطلبانه زباله‌های پارک چیتگر را جمع‌آوری کردند.

banner news

به گزارش روابط عمومی چارگون، ۲۵ نفر از کارکنان شرکت چارگون از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۳ ظهر روز ۱۸ اردیبهشت ماه، دو ضلع پارک چیتگر را با جمع‌آوری زباله پاکسازی کردند.

حامد حاتم – سرپرست تیم چارگون در این طرح با اشاره به جمع آوری بیش از ۵۰ کیسه زباله گفت: ‌ تقریبا هر نفر دو کیسه زباله را از پارک جمع‌آوری کرد که جالب است بدانید بیشترین زباله‌های جمع شده را مواردی چون فیلتر سیگار، درب نوشابه و آب معدنی، پوست شکلات و سس‌های یکبار مصرف تشکیل می‌داد که اغلب ریز و کوچک بوده و مورد توجه ماموران پارک قرار نمی‌گرفتند.

وی اضافه کرد: مردم رهگذر در پارک وقتی از ماجرای «روزکارداوطلبانه» چارگون در جمع‌آوری زباله، باخبر می‌شدند عموما با استقبال از این طرح، به گروه می‌پیوستند.

به گفته حاتم، سال گذشته نیز شرکت چارگون با برگزاری کلاس آموزشی «شناخت توانایی‌ها» در طرح روز کار داوطلبانه مشارکت کرده بود.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

گفتنی است؛ روز کار داوطلبانه کارکنان، بخشی از برنامه مسئولیت اجتماعی شرکت‌هاست که توسط مدیران ارشد بنگاه‌های اقتصادی، برای تشویق و حمایت از فعالیت‌های داوطلبی کارکنان در رفع مسائل و چالش‌های اجتماعی برگزار می‌شود. معمولا این برنامه‌ها در راستای استراتژی‌ها و اولویت‌های کسب‌وکار‌ها تعریف می‌شوند تا هم ارزش کار داوطلبی بیشتر باشد و هم ارزش مشترک خلق شده به هر سه گروه جامعه یعنی شرکت‌ها، کارکنان آن‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد، نفع برساند.

در سومین کمپین که به ابتکار و تسهیل‌گری مرکز ترویج حاکمیت و مسئولیت شرکتی، در روز ۱۶ اردیبهشت برگزار شد، کارکنان شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی در طول ساعات کاری خود فعالیت‌های داوطلبانه‌ای را در بخش‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و هنری، محیط‌ زیستی و اجتماعی انجام دادند. در دو دوره گذشته این کمپین حدود ۱۰۰ شرکت و سازمان مردم‌نهاد و بیش از ۵۰۰ نفر داوطلب سازمانی شرکت داشته‌اند.

4

3

2

1

اشتراک گذاری :