پرش به محتوای اصلی

گرامیداشت هفدهمین سالگرد تاسیس چارگون با معرفی برگزیدگان جشنواره فیلم

گرامیداشت هفدهمین سالگرد تاسیس چارگون با معرفی برگزیدگان جشنواره فیلم

هفدهمین سالگرد تاسیس شرکت چارگون با حضور کارکنان این شرکت و اعضای خانواده‌هایشان طی مراسمی باشکوه، گرامی‌ داشته شد.

421215521_68072_2974115206798429883

به گزارش روابط عمومی چارگون در آغاز این مراسم فرزاد رحمانی، مدیرعامل چارگون در سخنانی با تقدیر از کلیه واحدهای شرکت چارگون گفت: اعضای خانواده چارگون یکسال دیگر را با موفقیت، همدلی و نمایش کار تیمی مطلوب به پایان رساند.
وی همچنین با تقدیر از اعضای خانواده‌های کارکنان چارگون یادآور شد: حمایت و دلگرمی خانواده‌ها موجب شده تا یاران چارگونی با نهایت پشتکار و اعتماد به نفس به وظایف خود عمل کنند که از این بابت ازهمه آنها تشکر می‌کنیم.

photo_2016-03-05_17-09-48

در ادامه این مراسم شاهین طبری، رییس هیات مدیره چارگون نیز در سخنانی به تشریح فعالیت‌های ورزشی، فرهنگی و اجتماعی کارکنان شرکت پرداخت و گفت: در چارگون تلاش کرده‌ایم تا نسبت به مسئولیت‌پذیری اجتماعی حساسیت ویژه‌ای داشته باشیم؛ چراکه معتقدیم رسالت ما فقط در حوزه اقتصاد و درآمد نیست و باید نسبت به پیرامون خود احساس وظیفه کنیم.
وی ضمن تقدیر از اعضای هیات مدیره قبلی این موسسه خیریه به فعالیت‌های صورت گرفته در آن اشاره کرد و گفت: کمپین 11 ایران با هدف آگاهی بخشی درباره جامعه معلول کشور و توجه به خواست‌ها و مشکلات انها از جمله فعالیت‌های صورت گرفته در این موسسه است.
طبری در بخش دیگر سخنان خود به فعالیت‌های صورت گرفته در واحد رفاهی، تعاونی چارگون و تیم فوتسال چارگون اشاره و از اعضای آن‌ها با اهدای لوح، تقدیر کرد.
وی همچنین برگزاری سمینار سالانه مشتریان چارگون را نمایشی قدرتمند از فعالیت تیمی و روحیه همکاری در شرکت دانست و افزود: تمامی اعضای خانواده چارگون در برگزاری این سمینار، مشتاقانه فعالیت می‌کنند که شایسته بهترین تقدیرهاست.
01

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون در ادامه مراسم، هیات داوران متشکل از شیوا خسرو مهر و حامد نصرآبادیان برگزیدگان جشنواره فیلم چارگون را اعلام و لوح، تندیس و جوایز آنها را اعطا کردند.
جایزه بهترین بازیگر زن به هانیه مونسی برای فیلم رهایی، ‌بهترین بازیگر مرد به مصطفی حصامی برای فیلم سنجاقک، بهترین بازیگر مکمل مرد به امین پهلوان‌زاده برای فیلم بیست و چهار، بهترین بازیگر مکمل زن به سمانه افتخاری برای فیلم بیست و چهار اعطا شد.

421230637_147461_12197604857158980399

جایزه بهترین فیلم از نگاه داوران به فیلم سیاه روشن،‌ بهترین کارگردانی به محمد معتکف برای فیلم بیست و چهار، ‌بهترین فیلمنامه طنز به رودابه دایی برای فیلم مدیر، بهترین فیلمنامه به میلاد پاکنژاد برای فیلم سیاه روشن، بهترین فیلمبردار به وحید کبیری برای فیلم محاکمه، بهترین طراح پوستر به علیرضا عدالت‌پور برای فیلم مدیر بهترین فیلم همگام به سیاه روشن و بهترین فیلم از نگاه تماشاگران به فیلم برنامه نویس‌ها به بهشت نمی‌روند، تعلق گرفت.
دامور درویشی مدیرعامل موسسه همگام نیز از دست‌اندرکاران دو فیم رهایی و سیاه روشن که به موضوع معلولین پرداخته بودند به نمایندگی از کمپین 11 ایران تقدیر کرد.
جشنواره فیلم چارگون با برگزاری کلاس‌های آموزشی کوتاه مدت زیر نظر آقایان رامین معصومیان، کاوه مرحمتی، فرید قادرپناه کلید خورد و گروه‌های مختلف فیلم سازی چارگون با هدایت و مشاوره آنها آثار خود را تولید کردند.
به گزارش روابط عمومی چارگون در بخش مسابقات شبکه‌های اجتماعی چارگون نیز در مسابقه اینستاگرامی روبان چارگون عکس ارسالی فرنوش شاهانی به انتخاب هیات داوران و عکس ارسالی از لیلا نادری براساس بیشترین لایک برگزیده شدند. در مسابقه توییتری چارگون ماندانا بهبهانی و در مسابقه فیسبوک چارگون نیز پریسا سوهانی برترین رتبه را کسب کردند . در بخش سابقه اینستاگرامی جشنواره فیلم چارگون نیز عکس ارسالی امیرعباس شعبانی به انتخاب هیات داوران و عکس ارسالی الناز قاسمی در بخش بیشترین لایک رتبه برتر را به خود اختصاص دادند.

مطالب مرتبط

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

روابط عمومی الکترونیک معلولی از دنیای فناوری اطلاعات
روابط عمومی الکترونیک معلولی از دنیای فناوری اطلاعات

پیدایش و توسعه تکنولوژ‌ی‌های مختلف اطلاعاتی و ارتباطی، باعث ایجاد تحولات عمیق و محسوسی در زندگی افراد از اقشار مختلف ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.