پرش به محتوای اصلی

گزارشی از اختتام پروژهای تیم فنی چارگون در تیرماه

اختتام پروژهای تیم فنی چارگون در تیرماه

تیم فنی و استقرار شرکت چارگون در تیرماه عملیات نصب و استقرار نرم‌افزارهای مختلف مجموعه‌ دیدگاه را در 2۱ سازما‌ن‌ مشتری خود با موفقیت به پایان رساند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

banner-1

به گزارش روابط عمومی چارگون، استقرار نرم‌افزار مکاتبات و دیدگاه همراه در شهرداری مینوشهر و عملیاتی کردن نرم‌افزار مکاتبات و سرویس تبادل اطلاعات برون سازمانی ECE در 4 شرکت تولید نیروی برق حرارتی استان اصفهان و آذربایجان، بندرعباس و لوشان، برخی از پروژه‌های خاتمه یافته چارگون در تیرماه را تشکیل می‌دهند.
تیم استقرار چارگون همچنین راه‌اندازی نرم‌افزارهای مکاتبات، دیدگاه همراه و سرویس ECE در بیمارستان علامه شیخ محمد کرمی، نصب نرم‌افزار انبار، اموال، خرید و تدارکات و نرم افزار جمع‌دار همراه در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، نرم‌افزار حسابداری تعهدی و انبار را در بنیاد ملی نخبگان و نرم‌افزار مکاتبات، دیدگاه همراه، فکس و ECE را در شرکت تعاونی تولیدی توزیعی اعضاء انجمن داروسازان ایران را با موفقیت به اتمام رساند.
در گزارش اختتامیه تیرماه تیم فنی چارگون همچنین از نصب نرم‌افزارهای مکاتبات، دیدگاه همراه در شرکت‌ سرمایه‌گذاری برق و انرژی غدیر، شرکت کارگزاری بانک صادرات و موسسه فرهنگی و آموزشی ادب و دانش، خبرداده شده است.
عملیاتی کردن نرم‌افزار مکاتبات و سرویس‌های فکس، ایمیل در شرکت اسپکتروم فرآیند، نصب نرم‌افزار مکاتبات، دیدگاه همراه، فکس و ECE در اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، استقرار نرم‌افزار مکاتبات در شرکت مدیریت سرمایه کیان و دبیرخانه محرمانه دانشگاه فرهنگیان و همچنین راه‌اندازی نرم‌افزار مکاتبات و سرویس فکس در شرکت توسعه تجارت جلال آرا و نرم‌افزار مکاتبات، دیدگاه همراه، Sync در سازمان اقتصادی کوثر از دیگر پروژه‌های پایان یافته چارگون در تیرماه امسال است.
گفتنی است؛ مدیران پروژه‌های خاتمه یافته سازمان‌های مشتری چارگون در تیرماه توسط خانم‌ها مهسا اشرفی و شهرزاد فتاحی و آقایان مهدی راد، مسعود عنوانی، مصطفی حصامی و ابراهیم قلی‌پور انجام شده است.

مطالب مرتبط

پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون
پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون

ایجاد بلاگ برای چارگون به معنی ایجاد روش نوین ارتباطی علاوه بر روشهای موجود قبلی است. با ایجاد این بلاگ ... ادامه مطلب »

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر