پرش به محتوای اصلی

گزارشی از کارنامه موفق تیم‌های استقرار چارگون در پایان سه ماهه اول سال

گزارشی از کارنامه موفق تیم‌های استقرار چارگون در پایان سه ماهه اول سال

تیم فنی و استقرار شرکت چارگون 55 پروژه را در سه ماهه اول سال 95 در سازما‌ن‌های مشتری خود با موفقیت به پایان رساند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

55555555555

به گزارش روابط عمومی چارگون، همکاران چارگون در واحد استقرار چارگون توانستند در سه ماهه اول امسال در کسب و کار کشور نقشی موثر ایفا کنند و با عملیاتی کردن نرم‌افزارهای دیدگاه در سازمان‌‌ها و شرکت‌های مختلف اعم از آموزشی، بهداشتی، خدماتی، اقتصادی، فرهنگی و … مدیران و کاربران این مجموعه‌ها را در گام برداشتن به سوی تحول ساختارهای اداری و انسانی همراهی کنند.
بنابراین گزارش، استقرار نرم‌افزارهای انبار و اموال در پست بانک ایران، راه‌اندازی سرویس‌های رهگیری نامه از طریق سایت، ایمیل، نظرسنجی، ثبت پیش‌‌نویس، ثبت نامه و نرم‌افزار مدیریت جلسات در سازمان منطقه آزاد تجاری ارس، استقرار نرم‌افزاهای پرسنلی،حقوق و دستمزد، وب سرویس ارسال و دریافت اطلاعات به سیستم SAP در شرکت پارس حیات و عملیاتی کردن نرم‌افزارهای مکاتبات، دیدگاه همراه، فکس و BPMS در شرکت رامپکو نمونه‌ای از این پروژه‌ها هستند که از سوی تیم فنی چارگون، خاتمه یافته‌اند.
در پروژه‌های استقرار چارگون، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس به نرم‌افزار مکاتبات و سرویس‌های ایمیل، Sync، ECE، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات به نرم‌افزارهای مکاتبات، فکس، ECE و BPMS ،‌ شرکت حفاری و اکتشاف انرژی‌گستر پارس (پدکس) به نرم‌افزارهای پرسنلی، تشکیلات، حضور و غیاب از حوزه منابع انسانی و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان به نرم‌افزارهای مکاتبات 5 و دیدگاه همراه مجهز شدند.
به گزارش روابط عمومی چارگون،‌ شهرداری‌های گلستان و فردوسیه، شرکت هواپیمایی کیش در کنار شرکت تعاونی کارکنان این منطقه آزاد،‌ مراکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کشور و خدمات حوزه‌های علمیه، سازمان اوقاف و امور خیریه و‌ شرکت‌های تامین سرمایه آرمان، تجارت الکترونیکی ارتباط فردا، داده‌ورزی سداد و شرکت‌ سرمایه‌گذاری گروه صنایع بهشهر به همراه دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل و سازمان حسابرسی تعدادی از مشتریان چارگون هستند که پروژه‌های نصب و راه‌اندازی نرم‌افزارهای مختلف دیدگاه در آنها به پایان رسیده است.
بنابراین گزارش، پروژه‌های شرکت‌های تولید نیروی برق حرارتی در شهرهای شازند، شهید رجایی، زاهدان و شاهرود و همچنین در استان‌های فارس، تهران و همدان در کنار شرکت عصر تلکام، مهندسین مشاور هگزا، بیمه کارآفرین، پارسیان عظیم خودرو، داروسازی کیمیافام، ویتان فارمد، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان‌های مازندران و کرمانشاه و سازمان‌‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌های زنجان و فارس از دیگر پروژهای خاتمه یافته در کارنامه کاری تیم فنی و استقرار چارگون در سه ماهه اول امسال هستند که به ثبت رسیده‌اند.
شرکت‌های کمک رسان ایران SOS، مهندسین راه و ساختمان 142، شرکت بین‌المللی توسعه شهرسازی ایرانیان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، ‌پارک علم و فناوری فارس، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، شرکت بیمه میهن (سهامی عام) ،دانشگاه غیرانتفاعی عدالت، شرکت پتروشیمی زاگرس، شرکت توسعه نگین مکران، شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران مجتمع فروکروم جغتای، موسسه آموزش عالی شهاب دانش قم، شبکه بهداشت و درمان ماهشهر، اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان گیلان، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال بختیاری، شرکت توسعه بنای کسری، شرکت سمت و سو توسعه ایرانیان نیز به محصولات متنوع مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه مجهز شده‌اند.
گفتنی است؛ مدیریت پروژه‌های خاتمه یافته در سه ماهه اول سال 95 چارگون را خانمها مهسا اشرفی و شهرزاد فتاحی و آقایان علی گودرزی، مهدی راد، ابراهیم قلی‌پور و مصطفی حصامی از تیم فنی و استقرار چارگون برعهده داشته‌اند.

مطالب مرتبط

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

حضور شرکت چارگون در هفتمین کنفرانس توسعه منابع انسانی
حضور شرکت چارگون در هفتمین کنفرانس توسعه منابع انسانی

مقاله ارسالی توسط روزبه بهرامی، رییس واحد راه‌اندازی منابع انسانی شرکت چارگون، به هفتمین کنفرانس توسعه منابع‌ انسانی، در میان ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.