گزارشی از اختتام پروژه‌ها در واحد استقرار چارگون

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

تیم فنی و استقرار شرکت چارگون 9 پروژه را در سازما‌ن‌های مشتری خود با موفقیت به پایان رساندند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، استقرار نرم‌افزار مکاتبات، فکس، مدیریت اسناد و دیدگاه همراه در شرکت مبنا کارت آریا و شرکت‌های تابعه آن یکی از پروژه‌های خاتمه یافته از سوی تیم فنی چارگون است.
مهدی راد، مدیر پروژه استقرار شرکت چارگون درباره این پروژه تاکید کرد: در شرکت مبنا کارت آریا، اقدامات مختلفی برای استقرار نرم‌افزار مکاتبات، فکس، مدیریت اسناد و دیدگاه همراه انجام شد که از آن جمله می‌توان به برگزاری جلسات تحلیل و آنالیز، ارسال گزارشات شناخت و پیشرفت پروژه، برنامه‌ریزی آموزشی جهت ارائه آموزش‌های لازم به پرسنل به تفکیک سمت، بومی‌سازی و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای موضوع قرارداد و رفع اشکال کاربران در جلسات بازآموزی اشاره کرد.
وی اضافه کرد: از سوی دیگر فیلم و مستندات آموزشی گام به گام نرم‌افزارها و نحوه تعریف و ساخت الگوهای نامه و امضای مدیران دارای حق امضاء به رابط سیستم ارائه شده است.
راد ادامه داد: در شرکت مبنا کارت آریا جهت استقرار نرم‌افزار مکاتبات، فکس، مدیریت اسناد و دیدگاه همراه از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه 150 نفرساعت فعالیت انجام شده است.
به گزارش روابط عمومی چارگون، علاوه بر پروژه مذکور، تیم استقرار چارگون همچنین توانست در سازمان غذا و دارو نرم‌افزارهای پرسنلی، تشکیلات، حضور و غیاب، انبار، اموال و در پارک فناوری پردیس نرم‌افزارهای مکاتبات، فکس، ایمیل، ECE، پرسنلی، حضور و غیاب، حقوق و دستمزد، انبار، اموال، خرید و تدارکات، BPMS را با موفقیت اجرایی کند.
بنابراین گزارش، استقرار نرم‌افزارمکاتبات، فکس، ایمیل، تقویم و جلسات، مدیریت کارها، پرسنلی، تشکیلات، حضور و غیاب، حقوق و دستمزد در پارک علم و فناوری استان همدان، نصب و راه‌اندازی نرم‌افزار حضور و غیاب در سازمان حج و زیارت و استقرار نرم‌افزارمکاتبات و Sync Server در مرکز ملی فضایی از دیگر پروژه‌های خاتمه یافته در واحد استقرار چارگون بوده‌اند.
گفتنی است تیم استقرار چارگون، راه‌اندازی نرم‌افزار مکاتبات، فکس، پرسنلی، حضور و غیاب، حقوق و دستمزد را در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان و نصب نرم‌افزارمکاتبات، فکس، ECE را دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سیاهکل با موفقیت به اتمام رسانده‌اند.

اشتراک گذاری :