پرش به محتوای اصلی

نرم افزار املاک و مستغلات

مستندسازی اموال غیرمنقول، یکی از امور مهم حقوقی سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ است که انجام بهینه‌ی آن برای حفظ سرمایه و دارایی‌های سرمایه‌ای امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است، به‌ویژه این‌که تغییر و تحولات قانونی در زمینه اراضی و املاک، رشد فزاینده‌ی ارزش اقتصادی آنها و خطرات احتمالی (از نظر تصرف و ادعای معارض)، ارزش و اهمیت مستندسازی را صدچندان کرده است.

معرفی نرم افزار املاک و مستغلات

نرم افزار املاک و مستغلات از مجموعه نرم افزاری «دیدگاه» با هدف ارائه‌ی گزارشات کاربردی و آماری تولید و به بازار عرضه شد تا امکان مدیریت بهینه‌ی املاک در سازمان‌ها را میسر سازد.

امکانات نرم افزار املاک و مستغلات دیدگاه

درخواست دمو

نکات شاخص نرم افزار املاک و مستغلات

اپ انباردار دیدگاه همراه

با استفاده از برنامه موبایلی انباردار دیدگاه سازمان‌ها می‌توانند فرآیند انبارگردانی کالاهای خود را تسریع کنند. در برنامه موبایلی انباردار، کاربر می‌تواند با وارد کردن نام کالا و نام انبار موجودی کالا در آن انبار را به راحتی استعلام کند.

دانلود اپ موبایل

نرم افزار املاک و مستغلات چه مزیت‌هایی دارد؟

امکان ثبت تصاویر و کروکی‌های مربوط به ملک و نیز امکان ثبت درخواست‌های سیستمی جهت نگهداری یا تعمیر ملک مورد نظر با توجه به مشخصات تعریف شده از مزیت‌های برنامه املاک و مستغلات به‌شمار می‌آید. این نرم افزار امکان استفاده از گردش کار (WorkFlow) جهت ثبت اطلاعات مرتبط با گردش‌های انجام پذیرفته بر روی ملک را نیز فراهم می‌کند. نرم افزار مخصوص املاک، وظیفه‌ی مديريت املاک و مستغلات سازمانی با قابليت ثبت، نگهداری و طبقه‌بندی انواع ملک و اطلاعات مرتبط نظیر: معاملات، مجوزها، قراردادها، بیمه‌نامه، قبوض، کارشناسی ملک، اسناد و مدارک و… را دارا است. این سیستم به گونه‌ای طراحی شده است که کلیه‌ی تراكنش‌های انجام‌پذیرفته بر روی املاک را در حداقل زمان ممکن در اختیار کاربر قرار داده، همچنین از طریق پروتکل‌های ارتباطی موجود با سیستم مدیریت اموال امکان دریافت یا ارسال انواع اطلاعات مالی، مقادیر استهلاک و… به‌صورت مکانیزه فراهم است.

  • امکان تهیه‌ی انواع گزارش از اطلاعات پایه‌ی سیستم در قالب Excel
  • امکان تهیه‌ی گزارش‌های دلخواه از سیستم به‌صورت پارامتریک
  • امکان استفاده از گزارش‌های Query پایه در سیستم
  • امکان تبدیل اطلاعات (کانورت) اطلاعات ملاک موجود با استفاده از تعریف الگوی انتقال اطلاعات در سیستم
  • امکان افزودن انواع پیوست در قالب‌های متفاوت به اطلاعات املاک ثبت‌شده در سیستم

 

دموی سیستم املاک و مستغلات دیدگاه

درخواست دمو نرم افزار املاک

با این مطلب بیشتر آشنا شویم

مستندسازی اموال غیرمنقول، یکی از امور مهم حقوقی سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ است که انجام بهینه‌ی آن برای حفظ سرمایه و دارایی‌های سرمایه‌ای امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است، به‌ویژه این‌که تغییر و تحولات قانونی در زمینه اراضی و املاک، رشد فزاینده‌ی ارزش اقتصادی آنها و خطرات احتمالی (از نظر تصرف و ادعای معارض)، ارزش و اهمیت مستندسازی را صدچندان کرده است.

نرم افزار املاک، وظیفه‌ی مديريت املاک و مستغلات سازمانی با قابليت ثبت، نگهداری و طبقه‌بندی انواع ملک و اطلاعات مرتبط نظیر: معاملات، مجوزها، قراردادها، بیمه‌نامه، قبوض، کارشناسی ملک، اسناد و مدارک و… را بر عهده دارد.

این سیستم به گونه‌ای طراحی شده است که کلیه‌ی تراكنش‌های انجام‌پذیرفته بر روی املاک را در حداقل زمان ممکن در اختیار کاربر قرار داده، همچنین از طریق پروتکل‌های ارتباطی موجود با سیستم مدیریت اموال امکان دریافت یا ارسال انواع اطلاعات مالی، مقادیر استهلاک و… به‌صورت مکانیزه فراهم است.

امکان ثبت تصاویر و کروکی‌های مربوط به ملک و نیز امکان ثبت درخواست‌های سیستمی جهت نگهداری یا تعمیر ملک مورد نظر با توجه به مشخصات تعریف شده از مزیت‌های نرم افزار املاک و مستغلات به‌شمار می‌آید. این نرم افزار امکان استفاده از گردش کار (WorkFlow) جهت ثبت اطلاعات مرتبط با گردش‌های انجام پذیرفته بر روی ملک را نیز فراهم می‌کند. سیستم املاک، وظیفه‌ی مديريت املاک و مستغلات سازمانی با قابليت ثبت، نگهداری و طبقه‌بندی انواع ملک و اطلاعات مرتبط نظیر: معاملات، مجوزها، قراردادها، بیمه‌نامه، قبوض، کارشناسی ملک، اسناد و مدارک و… را دارا است. این سیستم به گونه‌ای طراحی شده است که کلیه‌ی تراكنش‌های انجام‌پذیرفته بر روی املاک را در حداقل زمان ممکن در اختیار کاربر قرار داده، همچنین از طریق پروتکل‌های ارتباطی موجود با سیستم مدیریت اموال امکان دریافت یا ارسال انواع اطلاعات مالی، مقادیر استهلاک و… به‌صورت مکانیزه فراهم است.

 

اطلاعات بیشتر اطلاعات کمتر