آموزش نرم‌افزارهای منابع انسانی دیدگاه به مدیران سازمان تامین اجتماعی
آموزش نرم‌افزارهای منابع انسانی دیدگاه به مدیران سازمان تامین اجتماعی

کارگاه آموزشی نرم‌افزارهای منابع انسانی دیدگاه به مدیران سازمان تامین اجتماعی در ۴ استان کشور امروز یکشنبه ۲۶ آذرماه برپا شد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون،‌ این کارگاه با آموزش چگونگی بهره‌برداری و کارکرد نرم‌افزارهای ارزیابی عملکرد، پرسنلی و تشکیلات سازمانی با حضور مدیران منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی استان‌های قم، اصفهان، مرکزی و کاشان در شهر قم  برگزار شد.
سازمان تامین اجتماعی با ۷۰ هزار پرسنل و طبقه‌بندی متنوع مشاغل، یکی از بزرگترین سازمان‌های دولتی کاربر دیدگاه است.
بنابراین گزارش، در آغاز همکاری چارگون و سازمان تامین اجتماعی نرم‌افزارهای ارزیابی عملکرد، استخدام، اعزام و پایان خدمت، پرسنلی، تشکیلات سازمانی، توسعه و آزمون، حضور و غیاب و حقوق و دستمزد از راهکار مدیریت منابع انسانی دیدگاه برای عملیاتی شدن در این سازمان انتخاب شدند و پس از آن، نصب و استقرار سایر نرم‌افزارها در سازمان مرکزی و ادارات استانی این مجموعه در دستور کار قرار گرفت.
پراکندگی جغرافیایی و حجم انبوه اطلاعات و داده‌ها و همچنین تنوع مشاغلی که در تقسیم‌بندی‌های این سازمان قرار می‌گیرند ویژگی‌های برجسته‌ای در سازمان تامین اجتماعی است که شرکت چارگون نسبت به آنها توجه ویژه دارد.
در روند اجرای این پروژه از طریق برگزاری چند جلسه ویدئو کنفرانس توسط کارشناسان چارگون، کلیه مدیران ادارات کل بیمه‌ تامین اجتماعی سراسر کشور با موضوع «تشریح اقدامات صورت پذیرفته در پیاده‌سازی سیستم‌های منابع انسانی» آشنا شده‌اند. در این جلسات علاوه بر تبیین اهداف کلی سازمان، سیاست‌های جدید اتخاذ شده، ضرورت ایجاد بستری یکپارچه بین ادارات و مراکز تابعه این سازمان و همچنین توانمندی سیستم‌های منابع انسانی دیدگاه برای تحقق این اهداف، تشریح شده است.
در پروژه سازمان تامین اجتماعی برگزاری کلاس‌های آموزشی برای آغاز به کار سیستم‌های منابع انسانی دیدگاه در استان‌های سراسر کشور برنامه‌ریزی شده‌اند که به تدریج در حال برگزاری و اجرا هستند.

اشتراک گذاری :