شرکت تریتا داروی هزاره سوم با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه در فهرست مشتریان چارگون قرار گرفت.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، شرکت تریتا داروی هزاره سوم در نخستین گام، نصب و راه‌اندازی نرم‌افزار مکاتبات 5 و دیدگاه همراه را از راهکار اتوماسیون اداری دیدگاه انتخاب کرده است.
نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه5 از راهکار اتوماسیون اداری دیدگاه با طراحی یکپارچه از عملیات و مستندات مختلف سازمانی شامل نامه‌های اداری، فرم‌های پویا، فکس نامه، پست الکترونیک و … پشتیبانی می‌کند. این قابلیت‌ها نرم‌افزار مکاتبات از نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه را به ابزاری قوی برای ایجاد تحول در ساختارهای اداری تبدیل کرده که بیش از 100 کاربر اصلی در شرکت تریتا داروی هزاره سوم از این پس از مزیت‌های آن،‌بهره‌مند می‌شوند.
نرم‌افزار مکاتبات اتوماسیون اداری دیدگاه با ویژگی‌های متعددی از جمله مدیریت دبیرخانه‌ها، تعیین ساختار بایگانی سازمان، حذف کاغذ، امکان بایگانی، آرشیو و گزارش‌گیری از مستندات و … فرصت مناسبی برای متمرکز کردن فعالیت‌های سازمانی و افزایش بهره‌وری در اختیار مدیران این شرکت قرار می‌دهد.
در نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه، امکان استفاده هم‌زمان از بخش‌های مختلف منوی اداری (Multi-Window)، عدم نیاز به آپدیت office، وجود امکانات تعاملی و گفت‌و‌گو( (chat و collaboration) ،Drag and drop)، افزایش قابلیت‌های کار با کیبورد، امکان ویرایش موجودیت‌های متنی به صورت همزمان و افزایش کیفیت تجربه کاربری به کاربران داده می‌شود.
مدیران شرکت تریتا داروی هزاره سوم با خرید دیدگاه همراه نیز از این پس بدون وابستگی زمانی و مکانی، امکان رسیدگی به امور پرکاربرد روزانه مانند دریافت و مدیریت یادآوری‌ها، ارسال و دریافت پیام، رسیدگی به نامه‌ها، فرم‌های مرخصی و ماموریت و گزارشات کارکرد کارکنان خود را دارا هستند.
دیدگاه همراه، ابزاری مناسب و کاربردی برای مدیران است که در روانی و پویایی امور اداری و سازمانی تاثیر بسزایی دارد.
گفتنی است؛ مدیریت این پروژه از سوی چارگون به سرکار خانم شراره رضاییه واگذار شده است.

اشتراک گذاری :