شرکت مدیریت و توسعه فناوری اطلاعات آرمان با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای حوزه اتوماسیون اداری در فهرست مشتریان چارگون قرارگرفت.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

محمد زارعی، کارشناس فروش محصول به خرید نرم‌افزار مکاتبات و سرویس ارسال و دریافت فکس مجموعه دیدگاه توسط شرکت مدیریت و توسعه فناوری اطلاعات آرمان اشاره کرد و گفت: مدیران این شرکت تلاش دارند تا با مکانیزه کردن گردش نامه‌های حقیقی و حقوقی از نیروی متمرکز در مجموعه ،بیشترین بهره را ببرند.
وی با بیان اینکه مجموعه نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه، زیرساختی قوی و کامل برای رفع کلیه نیازهای سازمان‌ها و شرکت‌هاست ادامه داد: با استفاده از امکانات این مجموعه، دسترسی مدیران و سایر کارکنان به چرخه عملیات روزمره و بررسی و تحلیل فرآیندهای سازمان فراهم می‌شود.
به گفته وی، مستند شدن روال‌ها و عملیات انجام‌شده در طول فرآیندهای مختلف سازمان علاوه بر شفاف‌سازی موجب بهینه‌سازی چرخه‌های اداری می‌شود.
به گفته کارشناس فروش محصول چارگون، مکانیزه شدن فرآیندها در حوزه مکاتبات علاوه بر حذف کاغذ، پاسخ‌گویی به مخاطبین اعم از سازمان‌ها و مراجعه‌کنندگان را تسریع می‌کند.
گفتنی است مدیریت این پروژه از سوی چارگون به سرکار خانم مهسا اشرفی واگذار شده است.

اشتراک گذاری :