شرکت روژین دارو با عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری و  منابع انسانی و نرم‌افزار BPMS دیدگاه در فهرست مشتریان چارگون قرار گرفت.

شرکت روژین دارو قرار است با نرم‌افزارهای پرسنلی، حقوق و دستمزد، حضور و غیاب، مکاتبات و جلسات اتوماسیون اداری و منابع انسانی دیدگاه تجهیز شود.
مدیریت این مجموعه همچنین اپلیکیشن‌های جلسات، پیشخوان و مکاتبات از پلتفرم دیدگاه همراه را برای دسترسی آسان به کارتابل روزانه انتخاب کرده است. این اپلیکیشن‌ها امکان انجام امور اداری و پرسنلی از راه دور و بدون نیاز به حضور فیزیکی افراد را برای مدیران و کارشناسان این شرکت فراهم می‌کند.

شرکت چارگون در مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه راهکار اتوماسیون اداری را با توجه به ساختارهای اداری و اجرایی سازمان‌های ایرانی طراحی و پیاده‌سازی کرده است. در این ساختار، مجموعه گسترده‌ای از تعاملات مکاتباتی، سازمانی و پاسخگویی به حجم وسیع و متنوعی از فرآیندهای سازمان مکانیزه شده است. راهکار اتوماسیون اداری دیدگاه از نرم‌افزارهای مکاتبات اداری، جلسات،‌ کارها، مدیریت اسناد و سامانه پیشخوان ارباب رجوع تشکیل شده‌ است.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

افزایش کارآیی یکی از بزرگترین چالش‌هایی است که سازمان‌ها با آن مواجه هستند. در کنار این امر واکنش به موقع مدیریت منابع انسانی به تغییرات درونی یکی از اهداف سازمان‌هاست. نرم‌افزارهای منابع انسانی دیدگاه، عملکرد بهتر، افزایش تولید و انجام بهترین واکنش به تغییرات و چالش‌ها را میسر می‌کنند. نرم‌افزارهای مدیریت منابع انسانی دیدگاه کلیه فرآیندها و مفاهیم این حوزه از استخدام تا بازنشستگی کارکنان را پوشش می‌دهند.

  •  دیدگاه همراه

پلتفرم دیدگاه همراه، محصول خلاقانه‌ای از چارگون بر روی موبایل است که گزیده‌ای از قابلیت‌های کاربردی نرم‌افزارهای تحت وب دیدگاه بر روی آن قرار داده‌ شده و تاکنون علاوه بر اپلیکیشن مکاتبات، برنامه‌های پیشخوان، جمع‌دار،‌ انباردار، جلسات نیز در این پلتفرم طراحی و تولید شده‌اند. کاربران مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه می‌توانند با مراجعه به آدرس https://www.chargoon.com/apps از فهرست موجود، برنامه دلخواه را انتخاب و با توجه به توضیحات راهنما، نصب کنند.

اشتراک گذاری :