شرکت توسعه سیاحان سرزمین ایرانیان (آیلند) با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای منابع انسانی و اتوماسیون اداری  دیدگاه در فهرست مشتریان چارگون قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی چارگون، شرکت توسعه سیاحان سرزمین ایرانیان (آیلند) نرم‌افزارهای پرسنلی و  مکاتبات را از مجموعه نرم‌افزارهای منابع انسانی و اتوماسیون اداری دیدگاه برای ارائه خدمات به 150 کاربر این شرکت برگزیده است.

  • نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه

شرکت چارگون در مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه راهکار اتوماسیون اداری را با توجه به ساختارهای اداری و اجرایی سازمان‌های ایرانی طراحی و پیاده‌سازی کرده است. در این ساختار، مجموعه گسترده‌ای از تعاملات مکاتباتی، سازمانی و پاسخگویی به حجم وسیع و متنوعی از فرآیندهای سازمان مکانیزه شده است. راهکار اتوماسیون اداری دیدگاه از نرم‌افزارهای مکاتبات اداری، جلسات،‌ کارها، مدیریت اسناد و سامانه پیشخوان ارباب رجوع  تشکیل شده‌ است.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
  • نرم‌افزارهای مدیریت منابع انسانی دیدگاه

افزایش کارآیی یکی از بزرگترین چالش‌هایی است که سازمان‌ها با آن مواجه هستند. در کنار این امر واکنش به موقع مدیریت منابع انسانی به تغییرات درونی یکی از اهداف سازمان‌هاست. نرم‌افزارهای منابع انسانی دیدگاه، عملکرد بهتر، افزایش تولید و انجام بهترین واکنش به تغییرات و چالش‌ها را میسر می‌کنند. نرم‌افزارهای مدیریت منابع انسانی دیدگاه کلیه فرآیندها و مفاهیم این حوزه از استخدام تا بازنشستگی کارکنان را پوشش می‌دهند.

  • سیستم پرسنلی دیدگاه

در این نرم‌افزار امکان نگهداری کلیه اطلاعات کارکنان براساس فرآیندهای جذب، صدور انواع حکم و قرارداد و…پوشش داده می‌شود. ساختار منعطف نرم‌افزار پرسنلی بستر مناسبی برای پیاده‌سازی انواع متدهای منابع‌انسانی در سازمان‌های دولتی و خصوصی فراهم می‌کند. قابلیت انطباق با قوانین مختلف خدمات کشوری، قانون کار، هیات علمی و … مزیت ویژه‌ این نرم‌افزار است.

اشتراک گذاری :