8 سازمان مشتری چارگون، بهره‌برداری از لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه را برای ایجاد تحول ساختاری و اداری در مجموعه خود برگزیدند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، شرکت تانا انرژی با انتخاب اپلیکیشن پیشخوان و شهرداری هیدج اپلیکیشن مکاتبات از دیدگاه همراه و شرکت پارس دارو (سهامی عام) مکاتبات5 و سرویس ارسال و دریافت فکس و ایمیل و اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه به فهرست بهره‌برداران از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه پیوستند.
موسسه خیریه حمایت از آسیب‌دیدگان اجتماعی نیز در نخستین همکاری خود با چارگون نرم‌افزار مکاتبات 5 دیدگاه و سرویس ارسال و دریافت فکس را برگزید.
بنابراین گزارش، شرکت توسعه مسکن ایران نیز نرم‌افزار مکاتبات ۵ و سرویس‌های تبادل اطلاعات برون سازمانی ECE وLINK، ارسال و دریافت فکس و ایمیل وهمچنین اپلیکیشن مکاتبات از دیدگاه همراه را برای بهره‌برداری در ساختار اداری خود برگزیده است.
دیگر مشتریان جدید در فهرست کاربران دیدگاه را دانشگاه معارف اسلامی استان قم با مکاتبات5 و اپلیکیشن مکاتبات از دیدگاه همراه، اداره کل میراث فرهنگی خراسان شمالی با انتخاب نرم‌افزار‌ مکاتبات5، سرویس ارسال و دریافت فکس و سرویس تبادل اطلاعات درون سازمانی SYNC و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان لرستان با گزینش نرم‌افزار مکاتبات5 و سرویس تبادل اطلاعات برون سازمانی ECE و LINK می‌توان دانست.
نرم‌افزار مکاتبات ۵ مجموعه دیدگاه با امکانات و قابلیت‌های متعدد، دسترسی مدیران و سایر کارکنان به اطلاعات، انجام امور روزمره و بررسی و تحلیل فرآیندهای سازمان را میسر و با مکانیزه کردن فرآیندهای اداری، پاسخ‌گویی سریع به مخاطبین را ممکن می‌کند.
طراحی یکپارچه و پشتیبانی از عملیات و مستندات مختلف سازمانی شامل نامه‌های اداری، فکس نامه، پست الکترونیک، پیش‌نویس و پیگیری نامه‌ها، آرشیو و مدیریت اسناد و… این نرم‌افزار را به ابزاری قوی برای ایجاد تحول در ساختارهای اداری تبدیل کرده است.
بهره‌گیری از تکنولوژی‌های جدید و به روز، امکان استفاده هم‌زمان از بخش‌های مختلف منوی اداری (Multi-Window)، عدم نیاز به آپدیت office، امکان تعامل و گفت‌و‌گو chat وcollaboration ،Drag and drop، افزایش قابلیت‌های کار با کیبورد و…. بر میزان کارآمدی و تحول‌آفرینی نرم‌افزار مکاتبات در نسل جدید دیدگاه5 افزوده است.

اشتراک گذاری :