شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران IOEC با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب و آموزش، نرم‌افزارهای حوزه منابع انسانی را برای عملیاتی‌سازی در مجموعه خود برگزید.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

مهندس ارونقی- مسئول فناوری اطلاعات این شرکت در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون خاطرنشان کرد: در نخستین همکاری با شرکت چارگون نرم‌ازفراهای بیمه، پرسنلی، تشکیلات سازمانی، حضور و غیاب و حقوق و دستمزد از حوزه منابع انسانی را انتخاب کرده‌‌ایم.
وی ادامه داد: آشنایی نسبی با شرکت چارگون و تجربه موفق‌اش در شرکت‌های مپنا و پتروپارس موجب شد تا در نهایت مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه را برای استقرار در شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران IOEC انتخاب کنیم.
مسئول فناوری اطلاعات شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران IOEC با اشاره به حضور 1600 پرسنل در این مجموعه افزود: حدود 1300 نفر در آینده نزدیک و پس از استقرار کلیه سیستم‌ها، کاربر محصولات دیدگاه در حوزه منابع انسانی خواهند شد.
مهندس ارونقی یادآورشد: مزیت‌های نسبی نرم‌افزارهای دیدگاه به ویژه در حوزه پرسنلی نسبت به محصولات موجود در بازار مهمترین دلیل برای انتخاب شرکت چارگون بود.
لازم به ذکر است؛ مدیریت پروژه استقرار نرم‌افزارهای منابع انسانی دیدگاه در شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران IOEC را جناب آقای مهدی راد بر عهده خواهد داشت.

اشتراک گذاری :