پرش به محتوای اصلی

استقبال کسب و کارهای مختلف از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

عملکرد مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه در سازمان‌های مشتری

سیستم‌های مختلف مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه در حوزه‌های اتوماسیون اداری، مالی،‌ لجستیک، منابع انسانی و مدیریت فرآیندها برای مکانیزاسیون فرآیندهای مختلف و افزایش بهره‌وری به چندین سازمان مشتری عرضه شد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
استقبال کسب و کارهای مختلف از مجموعه نرم_افزاری دیدگاه
استقبال کسب و کارهای مختلف از مجموعه نرم_افزاری دیدگاه

بنابر این گزارش، تیم فروش محصول چارگون با گروه افق امید خاورمیانه برای عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای حوزه منابع انسانی و با دانشگاه پیام نور برای راه‌اندازی اپلیکیشن پیشخوان دیدگاه همراه به توافق همکاری رسیده‌اند.
شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی، دهیاری فیروزآباد، شرکت کشت و صنعت اعلاء تک زرین، شرکت عمران گستران آذین کویر نیز در فهرست کاربران نرمافزارهای حوزه اتوماسیون اداری مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه قرار گرفتند. این نرم‌افزارها همچنین در شرکت آریا حدید معادن فلزات و شرکت مولد نیروگاهی تجارت فارس نیز عملیاتی می‌شوند.
همکاری با شرکت نیکسان سلامت بهبود و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی جندی شاپور اهواز برای استقرار اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه از دیگر پروژه‌های آتی چارگون خواهد بود. علاوه بر این شرکت کارگزاری بانک ملت نیز بهره‌برداری از نرم‌افزارهای حوزه اتوماسیون اداری، ‌منابع انسانی، ‌لجستیک و مدیریت فرایند کسب و کار را با همکاری چارگون بزودی آغاز خواهد کرد.
شرکت چارگون همچنین با دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی و شهرداری فردوسیه برای راه‌اندازی سامانه پیشخوان ارباب رجوع همکاری خواهد داشت. همه سازمان‌ها و شرکت‌هایی که درخواست‌های ارباب رجوع خود را در قالب نامه دریافت می‌کنند و با ثبت آن در دبیرخانه، نامه را در نرم‌افزار مکاتبات اداری مجموعه دیدگاه به گردش می‌اندازند، می‌توانند از سامانه پیشخوان ارباب رجوع برای مکانیزه کردن عملیات دریافت و ثبت نامه و کاهش مراجعه حضوری مخاطبان خود، بهره‌ ببرند.
در ادامه نیز نرم‌افزار سینک سرور چارگون برای ایجاد در شرکت مدیریت فناوری بورس تهران راه‌اندازی خواهد شد. استفاده از سرورهای غیرمتمرکز و استفاده از سرویس سینک سرور برای حفظ یکپارچگی در عملکرد اتوماسیون اداری سازمان است. در این راهکار با وجود نصب سرورهای مجزا برای واحدهای مختلف سازمان، پیوستگی چرخه حیات محتوای سیستم اتوماسیون اداری حفظ می‌شود.
مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، به عنوان یک نرم‌افزار یکپارچه سازمانی در دو بستر وب و همراه شامل نرم‌افزارهای کاربردی متعددی در حوزه‌های اتوماسیون اداری، منابع‌انسانی، مالی، لجستیک و مدیریت فرآیندها است.
سادگی کاربری، یکپارچگی در سطوح فرآیندها و داده‌ها، انعطاف‌‌پذیری در کسب و کارهای گوناگون، نگاه مدرن به تعاملات سازمانی و همچنین تجربه پیاده‌سازی در صدها سازمان گسترده‌ نیز از ویژگی‌های بارز مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه بشمار می‌آید.

مطالب مرتبط

پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون
پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون

ایجاد بلاگ برای چارگون به معنی ایجاد روش نوین ارتباطی علاوه بر روشهای موجود قبلی است. با ایجاد این بلاگ ... ادامه مطلب »

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.