همایش یکروزه آموزشی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه که در شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و زیرمجموعه‌هایش برگزار شد، مورد استقبال کارشناسان این شرکت قرار گرفت.

photo_2016-08-07_16-02-13

سارا دانه‌کار – کارشناس ارشد واحد آموزش در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون با اشاره به استقبال از این همایش آموزشی تاکید کرد: شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران از سال 1390 تا کنون مشتری چارگون است که در طول این سال‌ها 13 زیرمجموعه‌ آن به جمع مشتریان چارگون افزوده شدند.
وی با بیان اینکه همه این مراکز از طریق نرم‌افزار سینک سرور دیدگاه باهم در ارتباطند، گفت: با توجه به عملیاتی شدن اتوماسیون اداری مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه در شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و زیرمجموعه‌هایش، نیاز به آموزش و آگاه‌سازی رابطین و مدیران انفورماتیک در سازمان مرکزی و مراکز تابعه این شرکت، احساس می‌شد؛ ضمن اینکه با توجه بروز شدن نرم‌افزارها و بحث مهم ارتباط سرورها با یکدیگر، لازم است که همواره نکات کلیدی و امنیتی سیستم و نگهداری سرور، خدمت دوستان در مجموعه‌ها و سازمان‌های مشتری اعلام شود که خوشبختانه این آموزش‌ها همواره از سوی رابطین دیدگاه در سازمان‌ها مورد استقبال قرار می‌گیرد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
photo_2016-08-07_16-02-27

کارشناس ارشد واحد آموزش چارگون با تقدیر از مدیران شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران یادآورشد: همایش یکروزه آموزشی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه در ستاد مرکزی و زیرمجموعه‌های شرکت با استقبال کارشناسان شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران روز چهارشنبه ۶ مرداد از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ بعدازظهر برگزار شد.
به گفته وی، در این همایش سرفصل‌های آموزشی مختلفی شامل امکانات جدید حوزه اتوماسیون اداری، آموزش نگهداری سرور مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه و سینک سرور به مخاطبان ارائه شد که آقایان مهدی زرجویی با موضوع نگهداری سرور،‌ علیرضا یادگاری با موضوع سینک سرور و نیما ابراهیم‌زاده و امین پهلوان‌زاده با موضوع امکانات حوزه اتوماسیون اداری سخنرانی کردند.
لازم به ذکر است که پیش‌ از این نیز همایش‌های یک روزه آموزشی مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه در سازمان‌هایی مانند گروه بهمن، دانشگاه‌های پیام نور و … در تهران و سایر شهرستانها برگزار شده است.

photo_2016-08-07_16-02-38

اشتراک گذاری :