پروژه استقرار «مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه» در موسسه خیریه آراسته با نصب و استقرار نرم‌افزار مکاتبات با موفقیت به پایان رسید. موسسه خیریه آراسته بنا بر نیاز به استفاده از سیستم مکاتبات استفاده از سیستم مکاتبات به صورت Paperless و تحت وب با توجه به پراکندگی جغرافیایی و عدم حضور هیئت امنا در دفتر مرکزی، تصمیم به خریداری مجموعه نرم‌افزار سازمانی گرفت و با بررسی ویژگی‌های مختلف نرم‌افزارهای سازمانی با توجه به ارائه راهکارهای مبتنی بر وب از طرف شرکت چارگون در تمام حوزه‌های نرم‌افزاری اقدام به خرید نرم‌افزارهای یادشده نمود.

هم‌اکنون، این سیستم‌ها در دفتر مرکزی موسسه راه‌اندازی شده است. از منافع ایجادشده در این سازمان به واسطه راه‌اندازی نرم‌افزارهای یادشده، می‌توان به ارسال مکاتبات بدون کاغذ از طریق سیستم مکاتبات دیدگاه و سهولت در پیگیری و جستجو گزارشگیری نامه‌ها و بالا بردن امنیت گردش مکاتبات، اشاره کرد.
موسسه خیریه آراسته حدود 40 سال به صورت غیر رسمی و از سال 1388 با همت خانم پروین آراسته به صورت رسمی و دریافت مجوز فعالیت می‌کند. این موسسه در حال حاضر دهها عضو از همه قشرهای بانوان اعم از پزشکان، مهندسین، مدیران صنایع، خانم‌های اساتید دانشگاه، نویسنده، هنرمند، شاعر، نقاش، حقوقدان، محقق و به خصوص فرهنگیان با سابقه و مدیران مدارس دارد.
موسسه آراسته هر ماه یک گردهمائی عمومی‌دارد که علاوه بر اعضای دائمی، بانوان علاقمند به مشارکت در آن شرکت کرده و از اهداف و دست آوردهای موسسه مطلع می‌شوند. در این جلسات ایده‌های جدید و راه کارهای مناسب و پیشنهادهای سازنده در راستای اهداف موسسه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و برنامه ریزی برای فعالیت‌های آتی مشخص می‌شود.
این موسسه ده‌ها دانشجو و دانش آموز را تحت پوشش خود دارد که همگی جزء دانش پژوهان ممتازی هستند که به دلیل کمبودهای مالی برای ادامه تحصیل خود دچار مشکلات فراوان بوده و بعضاً در آستانه و انصراف از ادامه تحصیل قرار داشتند.
از جمله حمایت‌هائی که از پذیرفته شدگان به عمل می‌آید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
  • پرداخت کمک هزینه تحصیلی به‌صورت ماهانه بین 150 الی 200 هراز تومان (با توجه به مقطع تحصیلی)
  • کمک هزینه خاص برای دانشجویان مقاطع ارشد و دکترا جهت پایان نامه‌ها و تحقیقات و نیز کمک جهت خرید لپ تاپ و سایر وسائل ضروری رشته تحصیلی آن‌ها
  • ارائه خدمات پزشکی، دندانپزشکی، چشم پزشکی و خدمات پاراکلینیکی روانشناسی و مشاوره و برخی جراحی های ضروری با کمک پزشکان خیر مؤسسه
  • جایزه نقدی برای فارغ التحصیلان برجسته
  • معرفی دانش آموزان ساعی به کلاس‌های کنکور و هزینه کتابهای کنکور
  • معرفی به کلاسهای زبان در صورت ضرورت و پرداخت هزینه مربوط به آن
  • پرداخت عیدی برای همه فرزندان تحت پوشش در پایان هر سال
  • تهیه لباس گرم برای دانشجویان ساکن نواحی سردسیر
  • سایر کمک‌های مقطعی در صورت نیاز مبرم

برای اطلاعات تکمیلی در خصوص این موسسه می‌توانید به سایت p-arasteh.org مراجعه کنید.

اشتراک گذاری :