سرپرست پشتیبانی راهکار منابع انسانی چارگون از تغییر فرمت دیسکت دارایی چندین شعبه سازمان‌ فنی و حرفه‌ای در سطح کشور خبر داد.

مهیار رشیدی در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین دستورالعملی که سازمان فنی و حرفه‌ای در سطح کشور مبنی بر صدور دیسکت دارایی از طریق ستاد مرکزی این سازمان داشته،‌ تمامی شعب بهره‌بردار از مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه» در استان‌های مختلف خواستار تغییر فرمت دیسکت دارایی خود شدند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه دیسکت دارایی جزء بخش‌های عمومی و همچنین خروجی مهمی در سیستم حقوق و دستمزد دیدگاه‌ است، اعمال هرگونه تغییرات، مستلزم بررسی دقیق و تست کیفی تغییرات بر روی نرم‌افزار است.
سرپرست پشتیبانی راهکار منابع انسانی چارگون یادآور شد: محدودیت زمان و همچنین لزوم نصب و پیاده‌سازی این تغییرات بر روی تمامی واحدهای درخواست‌کننده استانی، ملاحظاتی را ایجاد کرده بود که خوشبختانه تیم‌های تولیدکننده و پشتیبانی توانستند در مدت زمانی کوتاه این قابلیت را از نسخه R95D61 به بعد در داخل سیستم قرار دهند.
رشیدی تاکید کرد: در حال حاضر مراکز مختلف سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در استان‌های کرمانشاه، خراسان رضوی، خراسان شمالی، کردستان،‌ زنجان، سمنان، قم، گلستان و استان مرکزی به این امکان مجهز شده‌اند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

درخواست دموی نرم افزارهای دیدگاه در بستر وب و موبایل

اشتراک گذاری :