پرش به محتوای اصلی

عملیاتی‌سازی نرم‌افزار املاک و مستغلات دیدگاه در سازمان منطقه آزاد کیش

نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه در شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش نصب می‌شود

سازمان منطقه آزاد کیش با عملیاتی‌سازی و دریافت خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزار املاک و مستغلات دیدگاه دامنه همکاری خود با چارگون را توسعه داد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون نرم‌افزار املاک و مستغلات دیدگاه با هدف ارائه‌ گزارشات کاربردی و آماری تولید و به این سازمان عرضه شده است تا امکان مدیریت بهینه‌ املاک را فراهم کند.
از آنجا که مستندسازی اموال غیرمنقول یکی از امور مهم حقوقی سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ است انجام بهینه‌ آن برای حفظ سرمایه و دارایی‌های سرمایه‌ای به ویژه در سازمانی به وسعت منطقه آزاد کیش، امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.
نرم‌افزار املاک و مستغلات دیدگاه با قابلیت‌هایی مانند امکان افزودن انواع پیوست در قالب‌های متفاوت به اطلاعات املاک ثبت‌شده در سیستم، تبدیل اطلاعات املاک موجود با استفاده از تعریف الگوی انتقال اطلاعات در سیستم، محاسبه املاک و استهلاک آنها را آسان کرده‌ است. این سیستم همچنین به امکان ثبت تصاویر و کروکی‌های مربوط به ملک و تعریف و ثبت درخواست‌های سیستمی جهت نگهداری یا تعمیر ملک مورد نظر با توجه به مشخصات املاک نیز مجهز است.
بنابراین گزارش سازمان منطقه آزاد کیش، در حال حاضر به نرم‌افزار مکاتبات، نرم‌افزار BPMS، اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه، سرویس‌های ارسال و دریافت فکس، رهگیری نامه و سرویس سینک دیدگاه مجهز است و 700 کاربر در سازمان از این سیستم‌ها بهره‌مندند.
علاوه بر این سیستم‌های ارزیابی عملکرد،‌ تشکیلات سازمانی، آموزش و پرسنلی و حضور و غیاب از حوزه منابع انسانی دیدگاه نیز از جمله سیستم‌های مستقر شده در این سازمان هستند.
به گزارش روابط عمومی چارگون، نرم‌افزار پیشخوان ارباب رجوع  دیدگاه نیز انتخاب دیگر سازمان منطقه آزاد کیش است که با هدف تحقق حقوق شهروندی و پوشش مکانیزه مکاتبات بین مراجعین و مدیریت سازمان، تهیه شده است.
با عملیاتی‌سازی سامانه پیشخوان ارباب رجوع دیدگاه در سازمان منطقه آزاد کیش، علاوه بر کاهش چشمگیر مراجعه حضوری ارباب رجوع از انجام عملیات حجیم و پرهزینه ارسال نسخه‌های کاغذی نامه‌ها نیز با اسکن و ثبت آنها در سیستم مکاتبات اداری دیدگاه کاسته می‌شود.

مطالب مرتبط

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

حضور شرکت چارگون در هفتمین کنفرانس توسعه منابع انسانی
حضور شرکت چارگون در هفتمین کنفرانس توسعه منابع انسانی

مقاله ارسالی توسط روزبه بهرامی، رییس واحد راه‌اندازی منابع انسانی شرکت چارگون، به هفتمین کنفرانس توسعه منابع‌ انسانی، در میان ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.