اپلیکیشن‌های دیدگاه همراه برای سهولت دسترسی روزانه مدیران به کارتابل‌های مدیریتی‌شان در ۹ سازمان مشتری چارگون عملیاتی شد.

زیرمجموعه‌های اپلیکیشن‌های دیدگاه همراه

اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه در اختیار مدیران شرکت‌های سایپا آذربایجان، بناسازان سپاهان، شرکت آریا حدید معادن فلزات و گروه دینا قرار گرفته است.
این اپلیکیشن همچنین در شرکت کارگزاری مدبر آسیا، دانشگاه تربیت مدرس، شرکت کارگزاری مدبر آسیا و بیمارستان نیکان نیز عملیاتی شده است. اپلیکیشن‌های دیدگاه همراه با قابلیت کاربری در موبایل، ‌تبلت و… دسترسی هرچه بهتر مدیران سازمان‌ها از هر زمان و مکان به کارتابل‌های اداری را فراهم می‌کند.
اپلیکیشن مکاتبات با قابلیت‌های مختلف زمینه مشاهده و ارجاع نامه‌ها، پیش‌نویس‌ها و… انجام عملیات روزانه را از راه دور فراهم کرده است. در ادامه توسعه ضریب نفوذ اپلیکیشن‌های دیدگاه همراه در سازمان‌های مشتری، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی تهران نیز پیشخوان را برای نصب و راه‌اندازی برگزیده است.
این اپلیکیشن یکی از پرکاربردترین عملیات‌های پیشخوان تحت وب مجموعه دیدگاه را بر روی موبایل در اختیار کاربران می‌گذارد. امکان مشاهده، درخواست یا تأیید مرخصی‌ها، مأموریت‌ها و همچنین گزارشات شخصی و قسمت کاری توسط این اپلیکیشن برای کاربران دیدگاه همراه میسر می‌شود.
پلتفرم دیدگاه همراه  امکانات متعددی از نرم‌افزارهای تحت وب دیدگاه در راهکارهای مختلف را در خود جای داده است تا کاربران بتوانند از هر مکان، زمان امور روزانه‌اشان را انجام دهند. در این پلتفرم علاوه بر مکاتبات و پیشخوان، اپلیکیشن‌های جمع‌دار،‌ انباردار، جلسات،‌ پایشگر و … نیز طراحی و تولید شده است.
اتوماسیون اداری دیدگاه از مجموعه نرم‌افزارهای مکاتبات اداری، جلسات،‌ کارها، مدیریت اسناد و سامانه پیشخوان ارباب رجوع تشکیل شده‌ است. سیستم اتوماسیون اداری دیدگاه علاوه بر پوشش مکاتبات اداری و آرشیو اسناد، افزایش بهره‌وری،‌ صرفه‌جویی مالی و انسانی و پویایی سازمانی را به دنبال دارد.
کاربران مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه می‌توانند با مراجعه به آدرس https://www.chargoon.com/apps از فهرست موجود، برنامه دلخواه را انتخاب و با توجه به توضیحات راهنما، نصب کنند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

درخواست دموی نرم‌افزارهای دیدگاه

اشتراک گذاری :