اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه در شرکت مهندسین مشاور طرح و آفرینش برای استفاده از سیستم اتوماسیون اداری در بستر موبایل عملیاتی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی چارگون کاربران شرکت مهندسین مشاور طرح و آفرینش پیش از این نرم‌افزار تحت وب دیدگاه را برای امور اداری و مکاتباتی خود بکار می‌گرفتند. مدیران این شرکت برای هموار کردن فعالیت‌ها و امور مکاتباتی بدون محدودیت حضور در دفاتر شرکت، اپلیکیشن مکاتبات از دیدگاه همراه را نیز در مجموعه پیاده سازی کردند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
  • اپلیکیشن مکاتبات از دیدگاه همراه

اپلیکیشن مکاتبات از دیدگاه همراه با قابلیت‌های مختلف زمینه مشاهده و ارجاع نامه‌ها، پیش‌نویس‌ها و… انجام عملیات روزانه را از راه دور، ممکن می‌کند. دیدگاه همراه محصولات نرم‌افزاری بر روی پلتفرم همراه شامل موبایل، تبلت و … است و ابزارهای پُرکاربرد نرم‌افزارهای دیدگاه را در خود جای داده است. اپلیکیشن پیشخوان نیز در کنار اپلیکیشن مکاتبات، یکی از پرکاربردترین عملیات‌های پیشخوان تحت وب دیدگاه را بر روی موبایل کاربران فراهم می‌کند.
امکان مشاهده، درخواست یا تایید مرخصی‌ها، ماموریت‌ها و همچنین گزارشات شخصی و قسمت کاری برای کاربران برنامه موبایلی مکاتبات دیدگاه همراه میسر است.
دیدگاه همراه با قابلیت کاربری در موبایل، ‌تبلت و با هدف دسترسی مدیران سازمان‌ها به کارتابل‌های اداری طراحی شده است. از طریق این محصول برخی امکانات نرم‌افزارهای تحت وب دیدگاه برای هر کاربر از هر مکان و زمان در دسترس قرار می‌گیرد. در حال حاضر امکان دانلود و نصب اپلیکیشن‌های دیدگاه همراه از طریق وب‌سایت رسمی شرکت چارگون فراهم است.
اتوماسیون اداری دیدگاه از مجموعه نرم‌افزارهای مکاتبات اداری، جلسات،‌ کارها، مدیریت اسناد و سامانه پیشخوان ارباب رجوع تشکیل شده‌ است. سیستم اتوماسیون اداری دیدگاه علاوه بر پوشش مکاتبات اداری و آرشیو اسناد، افزایش بهره‌وری،‌ صرفه‌جویی مالی و انسانی و پویایی سازمانی را به دنبال دارد.

نرم‌افزار تحت وب مکاتبات دیدگاه

نرم‌افزار مکاتبات در راهکار اتوماسیون اداری مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، گردش مکانیزه نامه‌ها و مکاتبات سازمانی را در کلیه سطوح تحت پوشش قرار می‌دهد.
این نرم‌افزار با آسان کردن فرآیند دسترسی و نگهداشت مکتوبات اداری و حدف کامل کاغذ در ساختارها، بیشترین ظرفیت بهره‌وری را در اختیار  مدیران سازمان‌های بهره‌بردار قرار می‌دهد.
از ویژگی‌های منحصر به فرد و مهم نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه در سازمان‌های مشتری می‌توان به حذف کامل کاغذ از ساختار اداری (Paperless)، پیگیری نامه‌ها و آرشیو و مدیریت اسناد، امکان استفاده از بخش‌های مختلف منوی اداری (Multi-Window) و بازکردن چندین پنجره به صورت همزمان، عدم نیاز به آپدیت office، فضای تعامل و گفت‌و‌گو chat وcollaboration ،Drag and drop بین کاربران و افزایش قابلیت‌ها و پویایی نرم‌افزار اشاره کرد.
پوشش همه‌جانبه نیازهای کاربران در حوزه‌های کارکردی و مفاهیم نوین اتوماسیون اداری از سوی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه به توسعه ضریب نفوذ این نرم‌افزارها در سازمان‌های مشتری و انواع کسب و کارهای ایرانی منجر شده است.

اشتراک گذاری :