اپلیکیشن مکاتبات در پلتفرم دیدگاه همراه با هدف تسهیل دسترسی مدیران به میزکار و کاراتابل‌های روزانه‌اشان در شهرداری اوشان فشم میگون نصب و عملیاتی‌سازی شد .

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون شهرداری اوشان فشم میگون با خرید اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه روابط خود با مجموعه چارگون را گسترش داده است. این سازمان با هدف به حداقل رساندن حضور مدیران در محل کار برای رسیدگی به مکاتبات و امور کارکنان و سازمان و دسترسی آسان به همه امور اداری و سازمانی اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه را خریداری کرده است. بهره‌برداران این برنامه موبایلی می‌توانند با استفاده از تلفن همراه یا تبلت از هر مکان و در هر زمانی به راحتی همه امور اداری و سازمانی خود را انجام دهند. قابلیت‌های مختلف زمینه مشاهده و ارجاع نامه‌ها، پیش‌نویس‌ها و… انجام عملیات روزانه را برای ایشان، فراهم می‌کند.
پلتفرم دیدگاه همراه، محصول خلاقانه‌ای از چارگون بر روی موبایل است که گزیده‌ای از قابلیت‌های کاربردی نرم‌افزارهای تحت وب دیدگاه بر روی آن قرار داده‌ شده و تاکنون علاوه بر اپلیکیشن مکاتبات، برنامه‌های پیشخوان، جمع‌دار،‌ انباردار، جلسات نیز در این پلتفرم طراحی و تولید شده‌اند.
کاربران مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه می‌توانند با مراجعه به آدرس https://www.chargoon.com/apps از فهرست موجود، برنامه دلخواه را انتخاب و با توجه به توضیحات راهنما، نصب کنند.
شهرداری اوشان فشم میگون علاوه بر مکاتبات اداری دیدگاه نرم‌افزار قراردادها از حوزه مالی دیدگاه را نیز برای ایجاد شفافیت و پویایی در امورمالی و قراردادی خود تهیه و نصب کرده است. نرم‌افزار قراردادها از مجموعه دیدگاه، ارتباطی یکپارچه با سایر نرم‌افزارها به ویژه نرم‌افزار اعتبارات دارد و برای پوشش فرآیندهای مالی مرتبط با یک قرارداد شامل تعهد قرارداد و تامین اعتبار صورت وضعیت فرآیندهای مالی سازمان‌های بزرگ و وسیع دولتی، طراحی و پیاده‌سازی شده است. ارتباط یکپارچه با نرم‌افزار خزانه‌داری نیز یکی دیگر از قابلیت‌های این نرم‌افزار است که با هدف مدیریت فرآیندهای مالی قراردادها در شرکت‌های خصوصی،‌ طراحی شده است.
نرم‌افزار قراردادها از مجموعه مالی دیدگاه با شناسایی کلیه مراحل انعقاد قراردادهای مالی، خدمات متفاوتی را از آغاز انعقاد قراردادها تا اتمام آنها همراه با امکان صدور مکانیزه اسناد به سازمان‌های بهره‌بردار ارائه می‌کند. از جمله امکانات شاخص نرم‌افزار قراردادها در مجموعه دیدگاه می‌توان به ثبت قراردادهای مرتبط با هم و قراردادهای مرتبط با پروژه اشاره کرد. این نرم‌افزار با اعمال مدیریت بر تمامی جزئیات مالی مرتبط با قرارداد، قابلیت دسترسی بر داده‌های اطلاعاتی حتی در نسخه‌های چاپی قرارداد را برای کاربران در سطوح مختلف، مدیریت می‌کند.

اشتراک گذاری :