دانشگاه صنعتی امیرکبیر و شرکت شبکه طلایی مات کیش و با بهره‌برداری از قابلیت‌ها و امکانات اپلیکیشن پیشخوان دیدگاه همراه، دسترسی به کارتابل روزانه اداری را برای کاربران خود مهیا کرند.
به گزارش روابط عمومی چارگون، دانشگاه صنعتی امیرکبیر که از مشتریان قدیمی چارگون است از نرم‌افزارهای مختلف راهکارهای مدیریت منابع انسانی و مالی دیدگاه در این مجموعه بهره می‌برد.
در حال حاضر نرم‌افزارهای پرسنلی،‌ حقوق و دستمزد و حضور و غیاب از راهکار منابع انسانی و نرم‌افزارهای حسابداری مالی،‌ بودجه و اعتبارات و قراردادها، استقرار نرم‌افزارهای انبار و حسابداری انبار،‌ اموال و دارایی‌های ثابت و نرم‌افزار خرید و تدارکات از راهکار لجستیک دیدگاه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر، عملیاتی شده‌اند.
در ادامه نیز شرکت شبکه طلایی مات کیش که پیش از این به سیستم‌های پرسنلی، حضور و غیاب و حقوق و دستمزد دیدگاه مجهز شده‌ بود، اپلیکیشن پیشخوان را برای نصب و راه‌اندازی برگزیده است.
اپلیکیشن پیشخوان از بستر دیدگاه همراه، یکی از پرکاربردترین عملیات‌های پیشخوان تحت وب مجموعه دیدگاه را بر روی موبایل در اختیار کاربران می‌گذارد.
امکان مشاهده، درخواست یا تایید مرخصی‌ها، ماموریت‌ها و همچنین گزارشات شخصی و قسمت کاری توسط این اپلیکیشن برای کاربران دیدگاه همراه میسر می‌شود.
دیدگاه همراه با قابلیت کاربری در موبایل، ‌تبلت و …. و با هدف ایجاد دسترسی مدیران سازمان‌ها به کارتابل‌های اداری و انجام امور، امکانات متعددی از نرم‌افزارهای یکپارچه تحت وب دیدگاه را در خود جای داده است تا کاربران بتوانند از هر مکان، زمان و به راحتی کارهای خود را انجام دهند.
در حال حاضر که شرکت اپل به دلیل تحریم‌های وضع شده علیه کشورمان از پذیرش نسخه‌های جدید برنامه‌های موبایلی ایرانی در App Store خودداری و حتی شروع به حذف آنها کرده، امکان دانلود و نصب اپلیکیشن‌های دیدگاه همراه از طریق وب‌سایت رسمی شرکت چارگون فراهم است.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

اشتراک گذاری :