آقای مهندس مومنی ریاست مرکز توسعه و فناوری اطلاعات و آقای مهندس بنیادی مدیر فناوری اطلاعات جامعه المصطفی العالمیه سه شنبه ۱۶ دی ماه از شرکت چارگون دیدن کردند و با فعالیت‌ها و محصولات شرکت از نزدیک آشنا شدند.

بازدید معاون و مدیر مرکز توسعه و فناوری اطلاعات جامعه المصطفی از چارگون

به گزارش روابط عمومی شرکت چارگون، مهدی عامری – مدیر پشتیبانی شرکت درباره این بازدید گفت: جامعه المصطفی العالمیه از مشتریان قدیمی و استراتژیک چارگون است که از محصولات مختلف چارگون در حوزه‌های اتوماسیون اداری، منابع انسانی و لجستک استفاده می‌کند.

وی ادامه داد: در این بازدید علاوه بر تشریح و معرفی محصولات چارگون برای معاون مرکز توسعه و فناوری اطلاعات و مدیر فناوری اطلاعات جامعه المصطفی العالمیه، فرآیندهای تولید و توسعه نرم‌افزار و به طور خاص فرآیند مرتبط با CCB را معرفی کردیم؛ ضمن اینکه دیدگاه ۵ و همراه نیز برای ایشان تشریح شد که بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

عامری گفت: جامعه المصطفی به دلیل گستردگی سازمان و پیچیدگی فرآیندهای منابع انسانی، از جمله نهادهایی است که سرعت و دقت محاسبات حقوق و دستمزد در آن پراهمیت است، به همین دلیل در این بازدید آخرین دستاوردهای چارگون در بهبود فرآیند مذکور ارائه شده که با توجه به انجام 1500 محاسبه  در کمتر از 4 دقیقه بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

مدیر پشتیبانی شرکت چارگون خاطرنشان کرد: معاون و مدیر مرکز توسعه و فناوری اطلاعات جامعه المصطفی العالمیه ضمن قدردانی از زحمات پرسنل چارگون دعوت کرده‌اند تا از این نهاد علمی بازدید کنند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، جامعه المصطفی العالمیه نهادی علمی و بین‌المللی با هویت حوزه‌ای است که با هدف گسترش علوم اسلامی، انسانی و اجتماعی، با رویکرد آموزشی، پژوهشی و تربیتی، اهتمام دارد که انبوهی از داوطلبان را از سراسر دنیا تحت پوشش قرار دهد. این نهاد علمی بین‌المللی بیش از ۵۰۰۰۰ دانش پژوه مرد و زن را از ۱۲۲ ملیت، تحت تعلیم و تربیت خود داشته که تاکنون، بیش از ۲۵۰۰۰ نفر از آنان دانش آموخته شده‌اند.

جامعه المصطفی العالمیه، با بهره‌مندی از ۱۵۰ گروه علمی آموزشی و پژوهشی، ۹۰ انجمن علمی، بیش از ۲۵۰۰ پژوهشگر، ۱۲ مرکز پژوهشی و پژوهشگاه و نیز ۶۰ کتابخانه با بیش از پانصدهزار نسخه کتاب در داخل و خارج کشور، تولیدات علمی فراوانی در زمینه ترجمه، تألیف، پژوهش و تصحیح در قالب ۱۲۰۰۰ عنوان کتاب، ۴۰۰۰ پایان نامه، ۲۰۰ عنوان مجله و نشریه علمی – پژوهشی، علمی – ترویجی، تخصصی و اطلاع رسانی، ۵۰۰ عنوان کتاب درسی، ۸۳ سایت علمی و ۳۵۰۰۰ مقاله به بیش از ۲۰ زبان زنده جهان عرضه کرده است.

اشتراک گذاری :