پرش به محتوای اصلی

ارائه خدمت جدید بازیابی نسخه پشتیبان بانک‌های اطلاعاتی به مشتریان چارگون

بازیابی نسخه پشتیبان بانک_های اطلاعاتی

مدیر واحد پشتیبانی فنی چارگون از ارائه خدمت بازیابی نسخه پشتیبان (Backup) در قالب یک خدمت فنی جدید برای بهره‌برادری در سازمان‌های مشتری، خبرداد.

بازیابی نسخه پشتیبان
ارائه خدمت جدید بازیابی نسخه پشتیبان بانک_های اطلاعاتی به مشتریان چارگون

مهدی زرجوئی با اعلام این خبر گفت: یکی از دغدغه‌های همیشگی مدیران سیستم‌های اطلاعاتی و پروژه‌های فناوری اطلاعات، حفظ و نگهداری اطلاعات سازمان به عنوان سرمایه‌های ارزشمند است.
وی تهیه نسخ پشتیبان (Backup) از اطلاعات مختلف سازمان را یکی از راهکارهای اساسی در نگهداری اطلاعات از سوی مدیران سیستم‌ها دانست و افزود: این فرآیند نیازمند تدوین یک استراتژی مشخص و مستقل از سرور عملیاتی، است.
به گفته وی، تهیه نسخ پشتیبان و بازیابی اطلاعات، علاوه بر بهره‌گیری از استراتژی مناسب، نیازمند تخصص و دانش فنی لازم و نظارت بر حسن اجرا و عکس العمل صحیح در شرایط اضطراری است.
مدیر واحد پشتیبانی فنی چارگون تاکید کرد: تنظیم یک استراتژی به تنهایی نمی‌تواند نیاز سازمان را در زمینه حفظ اطلاعات ارزشمند برطرف کند.
وی گفت: وظیفه تدوین استراتژی، انجام تنظیمات و تهیه نسخ پشتیبان برعهده سازمان‌های استفاده کننده از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه است و شرکت نیز در راستای انتقال تجربیات و دانش فنی همکاری کامل را انجام می‌دهد.
زرجوئی ادامه داد: برخی از سازمان‌های مشتری تمایل دارند که استراتژی و نسخ پشتیبان تهیه شده را آزمایش نموده و از صحت انجام آن مطمئن شوند؛ اما ممکن است بنا بر دلایل متعدد مانند نداشتن نیروی متخصص و دانش فنی مناسب، عدم امکان تخصیص زمان مناسب برای انجام تست و … نتوانند خودشان این کارمهم را انجام دهند.
وی با اعلام آمادگی چارگون برای ارائه خدمت بازیابی نسخ پشتیبان (Backup) بانک‌های اطلاعاتی در قالب یک خدمت فنی جدید تاکید کرد: امکان ارائه این خدمت به همه سازمان‌های بهره‌بردار نرم‌افزارهای دیدگاه مهیا شده است.
وی خاطرنشان کرد: در این خدمت، آخرین نسخه پشتیبان (Backup) از بانک‌های اطلاعاتی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه که توسط مشتری به شرکت چارگون بر روی یک محیط مستقل و جداگانه از سرور عملیاتی ارائه می‌شود، بازیابی و restore شده و نتیجه این عملیات (موفق یا ناموفق بودن) به سازمان مشتری اطلاع رسانی خواهد شد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

تفاوت بازیابی نسخه پشتیبان (Backup) با خدمت مانور بازیابی اطلاعات نرم‌افزارهای دیدگاه
مدیر واحد پشتیبانی فنی چارگون بازیابی نسخه پشتیبان را اقدامی متفاوت از خدمت «مانور بازیابی اطلاعات مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه» در سازمان‌های مشتری دانست.
وی گفت: در مانور بازیابی اطلاعات، نصب مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه و مقایسه اطلاعات بکاپ‌ها در محیط دیدگاه قابل ارائه است؛ اما در خدمت «بازیابی نسخه پشتیبان» نصب مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه انجام نشده و صرفاً تمرکز ما بر روی آزمایش و تست Backup ارائه شده توسط مشتری است.
زرجوئی با برشماری پیش‌نیازهایی برای ارائه خدمت بازیابی نسخه پشتیبان به سازمان‌های بهره‌بردار دیدگاه تاکید کرد: تعامل و هماهنگی اولیه با واحد فروش خدمات یا مسئولین حساب، فراهم کردن یک سرور مستقل از محیط عملیاتی و نصب سیستم عامل Windows Server از پیش‌نیازهای اصلی ارائه این خدمت به سازمان‌های مشتری است.
به گفته وی، فراهم کردن ارتباط با سرور مورد نظر، آماده‌سازی فضای دیسک مناسب به میزان حجم نسخ پشتیبان بانک‌های اطلاعاتی، انتقال آنها، فضای دیسک مناسب برای بازیابی بانک‌های اطلاعاتی و ارائه نرم‌افزار SQL Server هم نسخه یا بالاتر از سرورعملیاتی بر روی سرور مورد نظر از دیگر پیش‌نیازهای ارائه این خدمت هستند.
مدیر واحد پشتیبانی فنی چارگون تاکید کرد: بازیابی نسخ پشتیبان برای سازمان‌های متقاضی هر بار بنا به درخواست ایشان انجام شده و سرعت و مدت زمان انجام این فرآیند با توجه به سرعت و منابع سخت‌افزاری ارائه شده و حجم هر یک از نسخ پشتیبان بانک‌های اطلاعاتی متغییر خواهد بود.

مطالب مرتبط

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

روابط عمومی الکترونیک معلولی از دنیای فناوری اطلاعات
روابط عمومی الکترونیک معلولی از دنیای فناوری اطلاعات

پیدایش و توسعه تکنولوژ‌ی‌های مختلف اطلاعاتی و ارتباطی، باعث ایجاد تحولات عمیق و محسوسی در زندگی افراد از اقشار مختلف ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.