چارگون برای آشنایی با محیط کار والدین خود و تجربه یک روز شاد و خاطره‌انگیز برای ششمین سال متوالی،میزبان فرزندان همکاران خود خواهد بود.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، ششمین جشن حضور فرزندان کارمندان با هدف آشنایی فرزندان با محل کار والدینشان سه‌شنبه 28 شهریورماه در چارگون برگزار می‌شود.
این طرح در کمیته رفاهی چارگون طرح‌ریزی شده و بر اساس آن، قرار است فرزندان همکاران از گروه‌های سنی مختلف  یک سال تا 11 سال از ساعت 9/30 صبح تا 15 عصر مهمان چارگون باشند.
آنها بعد از صرف صبحانه به همراه والدینشان برای بازی و تفریح به مجتمع تجاری و فرهنگی کوروش می‌روند. بعد از بازگشت و صرف ناهار برای آشنایی با فضای کاری والدین خود و تعامل با سایر همکاران آنها در دو ساختمان مرکزی و خدمات مشتریان چارگون، اوقاتی را سپری می‌کنند تا به تصویری مثبت و شفاف از محیط کار، موقعیت شغلی و مسئولیت‌های کاری والدین خود دست پیدا کنند.
در پایان این روز همچنین از برنده مسابقه نقاشی« پدر و مادر در محیط کار» تقدیر می‌شود. در این مسابقه فرزندان همکاران چارگون تصویر ذهنی خود از محل کار والدینشان را نقاشی خواهند کرد.
گفتنی است؛ تعیین روزی برای حضور فزرندان همکاران در محل کار، برنامه‌ای انگیزشی در حوزه مدیریت منابع انسانی است که برای ایجاد رویکرد مثبت در همکاران، ارائه تصویری ذهنی از فضای شغلی و همچنین نمایش الگوهای متنوع آینده به کودکان، تاثیرگذار خواهد بود.
در 5 دوره گذشته‌ جشن کودکان چارگون نیز برنامه‌های متنوعی مانند قصه‌خوانی، آشنایی با بازی‌های سنتی و قدیمی و کارگاه‌های نقاشی برای بخش تفریح و سرگرمی کودکان طراحی شده بود که با استقبال آنها همراه بود.

اشتراک گذاری :