دومین هفته بازی‌های گروهی مسابقات جام فوتسال چارگون با برگزاری 6 بازی روز پنج‌شنبه سوم بهمن‌ماه در مجموعه ورزشی کشتیرانی در حضور تماشاگران تیم‌های مختلف، برگزار می‌شود.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.


در این هفته قراراست 12 تیم از ساعت 17 و 30 دقیقه بعد از ظهر روز سوم بهمن‌ماه به مصاف یکدیگر بروند.
علیرضا کشاورز- سرپرست تیم فوتسال چارگون معتقد است؛ تمامی تیم‌های حاضر در این دوره مسابقات از نظر فنی، انسجام و یکدستی نسبت به سال‌های قبل، پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته‌اند که این امر نشان از انگیزه‌بخشی، اهمیت و تاثیرگذاری جام فوتسال چارگون در سازمان‌های مشتری است.
به گفته او، چارگون امسال با دوتیم الف و ب در چهارمین مسابقات جام فوتسال شرکت کرده است که تیم الف بازی روز افتتاحیه در 26 دیماه را با نتیجه 4 بر صفر به الیت دارو واگذار کرد؛ اما تیم ب چارگون در مسابقات گروهی، تیم بهستان دارو را با نتیجه یک بر صفر مغلوب کرد و به پیروزی رسید.
او به گرامی‌داشت یاد و خاطره جان‌باختگان پرواز تهران_یاسوج در این دوره از مسابقات اشاره کرد و گفت:‌ همه اعضای تیم، بازی افتتاحیه را به یاد همکاران از دست رفته چارگون به ویژه محمدحسین برزگری که دروازه‌بان تیم بود، انجام دادند. بی‌شک یاد و خاطره محمدحسین عزیز همیشه و درهمه جا با اعضای تیم فوتسال چارگون همراه خواهد بود.
کشاورز همچنین از بلامانع بودن حضور خانواده محترم تیم‌های شرکت کننده در مسابقات فوتسال جام مشتریان چارگون برای تشویق بازیکنان خبر داد و گفت : امیدواریم تا این مسابقات را با حضور گرم تماشاگران با شور و هیجان بیشتری برگزار کنیم.
چهارمین دوره مسابقات جام فوتسال چارگون از پنج شنبه 26 دیماه تا یکم اسفندماه با هدف توسعه فرهنگ ورزش و تقویت همدلی و تعامل بین سازمان‌های مشتری چارگون برگزار می‌شود.
چارگون با برگزاری چندین دوره موفق از مسابقات فوتسال تلاش کرده است تا در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و گسترش شبکه‌های ارتباطی و تعاملی بین سازمان‌های مشتری‌،‌ رویکردی متفاوت را در پیش بگیرد. ایجاد زمینه همکاری و همراهی سازمان‌های مشتری درحوزه‌های غیرکاری، کسب تجربه در فضایی تازه از ارتباطات و امکان شبکه‌سازی کاربران دیدگاه با یکدیگر را می‌توان از اهداف چارگون برای برنامه‌ریزی و تدارک، مسابقات جام فوتسال چاگون دانست.

اشتراک گذاری :