بنیاد بین‌المللی فرهنگی، هنری امام رضا(ع) با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای حوزه اتوماسیون اداری در فهرست مشتریان چارگون قرار گرفت.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

مهندس صداقت- کارشناس فناوری اطلاعات بنیاد بین‌المللی فرهنگی، هنری امام رضا(ع) با اعلام این خبر به روابط عمومی چارگون گفت: کاربرپسندی و آسانی کار با نرم‌افزارهای دیدگاه مهمترین اولویت ما برای انتخاب این مجموعه نرم‌افزاری بود.
وی ادامه داد: در حال حاضر برای نخستین همکاری با چارگون نصب و راه‌اندازی نرم‌افزارهای مکاتبات 5، مدیریت اسناد، دیدگاه همراه، BPMS و سرویس‌های فکس و ایمیل را نهایی کرده‌ایم.
وی تاکید کرد: برخورد خوب و پیگیرانه کارشناسان چارگون از ابتدای اعلام نیاز و همچنین ارائه راهکارها و پیشنهادهای سازنده برای ایجاد تحول ساختاری مورد نظر ما، ویژگی جالبی بود که نشان از حرفه‌ای بودن تیم چارگون دارد.
کارشناس فناوری اطلاعات بنیاد بین‌المللی فرهنگی، هنری امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: امیدوارم پس از استقرار و راه‌اندازی نرم‌افزارهای دیدگاه نیز همچنان از تعامل خوب و پشتیبانی تیم چارگون بهره‌مند باشیم و همکاری‌هایمان دامنه بیشتری پیدا کنند.
گفتنی است از سوی چارگون جناب آقای علی قاسم‌پور مدیریت این پروژه را بر عهده دارد.

اشتراک گذاری :