کارشناس استقرار اتوماسیون اداری چارگون از استقرار مجدد و بهینه‌سازی نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه در اداره‌ کل فنی و حرفه‌ای استان البرز برای عملکرد با کیفیت‌تر و بهینه‌تر در این مجموعه خبرداد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

امیر حسن‌زاده در گفت و گو با روابط عمومی چارگون تاکید کرد: اداره کل فنی و حرفه‌ای استان البرز از مشتریان قدیمی چارگون است که در حال حاضر نرم‌افزار مکاتبات از راهکار اتوماسیون اداری، نرم‌افزار پرسنلی از راهکار منابع انسانی به همراه نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه همراه و سرویس ECE وLINK در آن بهره‌برداری می‌شوند.
وی ادامه داد: با حضور  کارشاسان چارگون در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز ضمن ارائه آموزش‌های لازم به کاربران، کلیه الگوهای دسترسی و تنظیمات عمومی مکاتبات بازبینی و بهینه‌سازی شد که با استقبال بسیار زیاد مدیران میانی و ارشد اداره‌ کل فنی و حرفه‌ای استان البرز قرار گرفت.
به گفته وی، با استقرار مجدد و بهینه‌سازی نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه 100 کاربر از اداره‌ کل فنی و حرفه‌ای استان البرز می‌توانند از کلیه قابلیت‌های این نرم‌افزار برای گردش الکترونیکی اموراداری بهر‌ه ببرند.
کارشناس استقرار اتوماسیون اداری چارگون خاطرنشان کرد: با نظر مساعد مدیرکل محترم اداره‌ کل فنی و حرفه‌ای استان البرز، افزایش همکاری با شرکت چارگون و تهیه نرم‌افزارهای متعدد برای تسهیل امور اداری و مرتبط با اتوماسیون اداری به ویژه تهیه سامانه پیشخوان ارباب رجوع در دستور کار سازمان قرار گرفت.
وی اضافه کرد: این اداره‌کل در نظر دارد تا با بهره‌گیری از مزیت‌های ‌سامانه پیشخوان ارباب رجوع دیدگاه، مراجعه حضوری مردم برای ارسال و پیگیری درخواست‌هایشان را کاهش دهد و با ایجاد قابلیت نظارت کامل بر فرآیند ثبت نامه در دبیرخانه‌ها بر سرعت پاسخ‌گویی به مخاطبان بیافزاید.
حسن‌زاده یادآور شد:‌ اداره‌ کل فنی و حرفه‌ای استان البرز در حوزه منابع انسانی نیز امور اداری بیش از 330  کارمند خود را از طریق نرم‌افزار پرسنلی دیدگاه انجام می‌دهد.

اشتراک گذاری :